آموزش مجازی فرصتی برای توانمندسازی دانش آموزان با نیازهای ویژه

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین افتتاح نخستین پایگاه آموزش مجازی دانش آموزان استثنائی که در هنرستان توانخواهان شهید کاوه آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد برگزار شد گفت: آموزش مجازی به توانمندسازی دانش آموزان با نیاز ویژه کمک خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مجازی فرصتی برای توانمندسازی دانش آموزان با نیازهای ویژه

قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان در این مراسم گفت: دانش آموزان گروه جسمی حرکتی از هوش عادی و بعضا بالاتری برخوردار هستند و چه بسا بتوانند به مدارج علمی بالاتر نیز دست یابند.

او ادامه داد: اگر امکانات و فرصت سازی برای دانش آموزان معلول جسمی حرکتی ایجاد شود، قطعا انسان‌های موفقی خواهند بود و آموزش و پرورش باید با استفاده حداکثری از همه تجهیزات و امکانات و مناسب سازی فضاهای آموزشی این بستر را فراهم کند.

خدابنده تصریح کرد: یکی از برنامه های فرصت سازی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه بحث آموزش مجازی است و باید از طریق آموزش مجازی و شبکه اینترنت به درون خانواده ها رفت و در جهت ارتقاء این دانش آموزان تلاش کرد و این فرصت سازی در قالب آموزش مجازی منجر به توانمندسازی دانش آموزان با نیاز ویژه خواهد شد و آن ها را به انسانی فعال تر و کارآمدتر تبدیل خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار