رونمایی از پوستر کنگره بین المللی مکتب شهید سلیمانی در تبریز

ویژگی های نمایندگان مجلس از زبان نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز برخی ویژگی های مهم نمایندگان مجلس را برشمرد و از مردم خواست تا در انتخاب خود دقت کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ویژگی های نمایندگان مجلس از زبان نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در مراسم اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تالار معلم تبریز ضمن گرامیداشت یوم الله 22 بهمن ماه بیان کرد: در چهل و یک سال گذشته دستاوردهای بسیار بزرگ و مهمی را در حوزه های مختلف داخلی و بین المللی داشته ایم که هر یک تاثیر عمیقی در کشور دارد و این دستاوردهای مختلف باید در جامعه مطرح شود تا آحاد مختلف مردم این دستاوردها را بدانند البته این به معنی این نیست که مشکلی در کشور نداریم، مشکلات معیشتی و اقتصادی داریم ولی دستاوردهای بزرگی را نیز داشته ایم.
او افزود: در داخل کشور شاهد حاکمیت اسلام و ارزش های دینی و معنوی، مردم سالار دینی، انقلاب علمی و توسعه فناوری، اقتدار، امنیت، عزت ملی و هویت ایرانی اسلامی بوده ایم.
امام جمعه تبریز ادامه داد: در حوزه دستاوردهای اقتصادی نیز تقویت زیرساخت های کشور از جمله راه های ارتباطی، نیروگاه ها و بنادر را داشته و افزایش صادرات غیر نفتی و دو برابر شدن سرانه ناخالص ملی را نسبت به قبل از انقلاب تجربه کرده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت:توسعه نفوذ کشور در منطقه وسیع غرب آسیا و شمال آفریقا و اهتزاز پرچم ایران در منطقه و تاثیرگذاری بر ملت ها و کشورهای اسلامی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب در حوزه بین المللی هستند.

او تصریح کرد: امروز این حرکت های بزرگ در کشورهای اسلامی به برکت صدور فرهنگی انقلاب اسلامی ایران است که به فرموده امام راحل این انقلاب صادر شدنی است و البته صادر کردنی نیست و خوشبختانه مسیر خود را پیدا کرده و امیدواریم با تبعیت از فرامین رهبری در گام دوم انقلاب قدم های مثبتی برداریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس، گفت: هرکس که در راستای تحقق بخشی منویات مقام معظم رهبری قدم بر می دارد و برای ایران و آینده کشور نگران است در راهپیمایی 22 بهمن ماه و انتخابات مجلس شرکت کند و تلاش دشمن را که سعی می کند حضور مردم را به حداقل برساند، نافرجام بگذارند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: مردم در انتخاب نمایندگان مجلس دقت داشته باشند و کسانی که عاشق خدمت به مردم هستند و به هیچ قدرت های زر و زور وابسته نیستند و همچنین در روزهای سخت مقاوم هستند و فورا تسلیم نمی شوند و پیرو خط امام (ره) هستند و در روزهای سخت، رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب می دانند را انتخاب کنند.

در این مراسم از پوستر کنگره بین المللی مکتب شهید سلیمانی با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار