از سلسله برنامه های طرح «لاله های روشن» قزوین؛

خبرنگار پرس تی وی: آمریکا به زن نگاه کالایی دارد؛ رسانه های غربی ادای آزادی بیان را درمی آورند

قزوین (پانا) - مرضیه هاشمی، خبرنگار پرس تی وی تأکید کرد که در آمریکا به زن به عنوان یک کالا نگاه می شود و آزادی بیان وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار پرس تی وی: آمریکا به زن نگاه کالایی دارد؛ رسانه های غربی ادای آزادی بیان را درمی آورند

مرضیه هاشمی در ویژه برنامه «لاله های روشن» که در سالن کوثر قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه به انتخاب خود، مسلمان شده است، اظهار کرد: این رسانه های غربی هجمه های زیادی را نسبت به حجاب و روسری دارند و آن را نشانه عقب افتادگی جوامع می دانند در حالی که وقتی به ریشه و گذشته آن ها نگاه می کنیم می بینیم که خود معتقد به آن بوده اند و وقتی به مراکز مذهبی آن ها به ویژه کلیسای کاتولیک ها می روید می بینید که مجسمه مریم مقدس حجاب دارد، اینجا سئوال پیش می آید که چرا وقتی در مورد مجسمه یک فرد مقدس حجاب را رعایت کرده اید اما وقتی مردم جوامع دیگر این حجاب را رعایت می کنند آن ها را عقب افتاده می دانید؟.

وی با اشاره به مورد سوءاستفاده قرار گرفتن زن ها در آمریکا، تصریح کرد: در آمریکا زن ها در قالبی قرار گرفته اند که به عنوان یک کالا به آن ها نگاه می شود نمونه این مسئله در مورد مسابقات فوتبال در آمریکا است که در این مسابقات خانم ها را به صورت بی حجاب روی صحنه می آورند و آن ها می رقصند و خود را به نمایش می گذارند و تبلیغ می کنند و این نوع تبلیغات از گران ترین تبلیغات ها در آمریکا است که نشان می دهد نگاه به زنان در آمریکا یک نگاه کالایی است.

خبرنگار پرس تی وی با اشاره به اینکه بیشترین تجاوزات در آمریکا به خانم ها در مقطع دانشگاه است، گفت: شما اینجا فکر می کنید که خوابگاه دانشگاه ها در آمریکا مختلط هستند و چه خبر است اما در واقع بیشترین تجاوزات در همین مقطع برای زنان آمریکایی وجود دارد.

هاشمی در پاسخ به اینکه چرا آمریکا با ایران مشکل دارد، اظهار کرد: 41 سال پیش زمانی که شوروی و آمریکا دو ابرقدرت آن زمان بودند، انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی و نه غربی پیروز شد و ایران اسلامی به یک الگو تبدیل شده است؛ به خاطر همین آمریکا با ایران مشکل دارد.

خبرنگار پرس تی وی افزود: مایک پومپئو به ملت ایران گفته است یا خودتان را عوض کنید یا گرسنگی باید بکشید، این تفکری است که آن ها دارند و وقتی نمی توانند سلطه بر کشوری داشته باشند به هر طریقی می خواهند که آن کشور را به زانو درآورند.

وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، گفت: از جنگ جهانی دوم به بعد هیچ کشوری به نیروها و مراکز آمریکایی حمله نکرده است اما ایران نه برای جنگ بلکه برای دفاع از خود مراکز عین الاسد را مورد هدف قرار داد و این حرکت بزرگی است.

این بانوی فعال رسانه ای با تأکید بر اینکه امروز ایران در دنیا سربلند است، عنوان کرد: این ها که دم از آزادی بیان می زنند چرا وقتی یک مطلبی از سردار سلیمانی در فضای مجازی همچون فیس بوک و اینستاگرام منتشر می شود آن را حذف می کنند اما خود می توانند در مورد هر کسی فوش دهند و این معنی آزادی بیان آن ها است.

خبرنگار پرس تی وی ادامه داد: سردار سلیمانی بزرگ ترین مبارز در برابر تروریست ها بود، اما این ها همین سردار بزرگ را تروریست می دانند در صورتی که خود این ها تروریست هستند و اگر مدافعان حرم در عراق و سوریه نبودند امروز داعش در ایران بود.

وی با بیان اینکه حجاب باعث امنیت زن در جامعه می شود، در مورد وضعیت خود پس از مسلمان شدن اظهار کرد: وقتی که اولین بار مادرم متوجه مسلمان شدن من شد گفت که دیگر نمی توانی در اینجا پیشرفت کنی و چون من مجری بودم در محل کار آن ها نمی خواستند یک الگوی محجبه به عنوان مجری از تلویزیون پخش شود.

هاشمی در پایان با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا، تصریح کرد: با وجود تحریم ها و سختی ها، ملت ایران قدر ارزش ها و استقلالی که دارند را بدانند و مردم ایران قدر بدانند که چه چیزهایی دارند.

تهیه و تنظیم: مسعود میرزایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار