دهه‌فجر یادآور اراده ملت برای فردای بهتر است

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان‌غربی با صدور پیامی فرارسیدن چهل‌ویکمین فجر انقلاب را تبریک گفت و این دهه را یادآور اراده و عزم ملت ایران برای فرداهای بهتر و یکدلی و همراهی در جهت خواست عمومی و پایش و مراقبت دائمی از دستاوردهای آن دانست.

کد مطلب: ۱۰۱۹۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دهه‌فجر یادآور اراده ملت برای فردای بهتر است

در متن این پیام آمده است: نهال انقلاب اسلامی ایران در بهمن سال ۱۳۵۷ با رهبری داهیانه امام خمینی (ره)، روحیه انقلابی و آزادی‌خواه ملت ایران و بر پایه ایمان و اعتقاد به خون هزاران شهید در این سرزمین پای گرفت.

وی در ادامه این پیام آورده است: چهل و یک سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در این سال‌ها بر عزت و اقتدار ایران اسلامی با خودباوری و ایمان به سرزمین افزوده شده‌است؛ چهل و یک سال استقامت و پایمردی مردم ایران نشان‌دهنده روحیه استکبارستیزی ملت همیشه در صحنه است که با وجود توطئه‌های دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و به ارزش‌های اصیل ایران اسلامی پایبندند.

شهریاری اضافه کرد: دستاوردهای بی‌نظیر انقلاب اسلامی در آذربایجان‌غربی که ثمره رشادت دلاور مردانی چون شهیدان باکری و شهدای معظم دوران انقلاب و جنگ تحمیلی می‌باشد، موجب شده‌است تا این خطه از ایران عزیز همواره پیشگام مبارزه با بدخواهان نظام باشد.

وی تاکید کرد: بدون شک تداوم راه و مسلک شهدای گرانقدری چون سپهبد قاسم سلیمانی در گرو اتحاد و انسجام ملی و تقویت روحیه مقاومت و خودباوری در جامعه است.

جشن‌های ویژه چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از امروز، ۱۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی نیز آغاز می‌شود و آثار آن را علاوه بر تلاش برای افزایش رفاه اجتماعی می‌توان در زمینه تقویت امید و ایجاد نشاط در بین مردم بررسی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار