برپایی نمایشگاه سفال با موضوع عفاف و حجاب در امیدیه

خبرگزاری پانا: کودکان و نوجوانان عضو مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری شهرستان امیدیه هم زمان با روز عفاف و حجاب نمایشگاه سفال به همین مناسبت برپا خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۰۱۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، لیلا صوباتی مسئول کانون شماره 2 امیدیه با اعلام این خبر گفت: اعضا نوجوان دختر مرکز هم زمان با برگزاری فعالیت‌های تابستانه ی مرکز با حضور در کارگاه سفالگری به خلق آثار با موضوع عفاف و حجاب می‌پردازند.
وی افزود:این اعضا قصد دارند با این موضوع آثار مختلفی تدارک دیده و در 21 تیرماه سال جاری روز عفاف و حجاب نمایشگاهی را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 امیدیه بر پا کنند.
صوباتی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج این مهم دانست و یادآور شد: علاقه‌مندان بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هم زمان با روز عفاف و حجاب در روز 21 تیرماه 1392 به مدت یک هفته از این آثار بازدید کنند.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن 52 مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار