اجرای ۱۷ طرح اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: ۱۷ طرح اقتصاد مقاومتی در شهر‌های مختلف این استان در حال اجراست.

کد مطلب: ۱۰۰۶۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۱۷ طرح اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل

محمد حسینقلی زاده، معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل گفت: در این چارچوب بخش کشاورزی چهار طرح، گردشگری۶ طرح، جهاد دانشگاهی ۲ طرح و علوم پزشکی، شهرک‌های صنعتی، اقتصاد و دارایی، صنعت و معدن و راه و شهرسازی نیز هرکدام یک طرح را اجرا می‌کنند.

او بیان کرد: با ثبت این طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سامانه تعریف شده بطور دقیق رصد می‌شود و این استان اردبیل جایگاه اول کشوری را در تصویب و اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به دست آورده است.

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در مورد واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی نیز گفت: در سال جاری سه پروژه دولتی با واگذاری به بخش خصوصی به سرعت در حال تکمیل است و این روند همچنان تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

حسینقلی زاده از تهیه نقشه جامع طرح‌های اقتصادی استان خبر داد و بیان کرد: با همکاری مشاور تعیین شده تهیه نقشه به عنوان یک اولویت اساسی در دستور کار قرار گرفته است.

او با اشاره به تهیه سند اجرایی برنامه ششم برای استان اردبیل افزود: در سالجاری و برای ۲ سال آینده توسعه استان با محوریت همین برنامه طراحی شده و نتایج سودمندی را در این بخش شاهد خواهیم بود.

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت:۱۰۰درصد موافقتنامه‌های اجرای پروژه‌ها و تخصیص ۶ ماهه اعتبارات در سال جاری به انجام رسیده و امید است در مهلت باقی مانده از سال مالی بتوان برای همه پروژه‌ها تمامی منابع مالی پیش‌بینی شده را جذب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار