فرماندار:

نظارت‌ها بر بازار در مهاباد تشدید می‌شود

ارومیه (پانا) - فرماندار مهاباد گفت: با توجه به گردشگرپذیر بودن این شهرستان، نظارت‌ بازرسان بر بازار در ماه‌های پایانی سال تشدید و فرصت سودجویی از برخی افراد گرفته می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۴۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نظارت‌ها بر بازار در مهاباد تشدید می‌شود

ایرج شجاعی در جلسه کارگروه تنظیم بازار مهاباد اظهار کرد: قیمت کالاها و خدمات در این شهرستان باید متناسب با شرایط موجود باشد و بازرسان باید با هرگونه افزایش قیمت خودسرانه طبق قانون برخورد کنند.

وی در خصوص نرخ ارایه خدمات در پارکینگ‌های خصوصی نیز بیان کرد: نظارت‌ها بر فعالیت این مراکز باید بیشتر شود و افزایش خودسرانه ارایه خدمات در پارکینگ‌های خصوصی قابل قبول نیست.

وی اضافه کرد: برای کاهش میزان ترافیک به‌ویژه در بافت مرکزی شهر، مجوزهای موقتی و یکساله احداث پارکینگ به متقاضیان واگذار شود و نظارت کافی و دقیقی بر فعالیت آنها صورت گیرد.

فرماندار مهاباد با اشاره به راه‌اندازی کانکس‌های بازرسی در بازار مهاباد گفت: در این راستا کانکس نظارتی در ۲ نقطه بازار این شهر دایر می‌شود تا اعتراض شهروندان در همان نقطه دریافت و رسیدگی شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد نیز در این جلسه گفت: امسال در مجموع ۱۰ هزار و ۶۴۰ مورد بازدید از بازار این شهرستان انجام و یک‌هزار و ۱۷ پرونده تخلف تشکیل شده‌است.

محمد جهین افزود: پاییز امسال در مجموع ۹۵ تن شکر، ۱۸۸ تُن برنج، هشت تُن گوشت سفید و ۶ تُن چای در قالب طرح تنظیم بازار در مهاباد توزیع شده‌است.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار