مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

با همکاری حوزه های علمیه 300 مشاور مذهبی در مدارس مستقر می شوند

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از فعالیت 300 مشاور مذهبی در مدارس استان با همکاری حوزه های علمیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
با همکاری حوزه های علمیه  300 مشاور مذهبی در مدارس مستقر می شوند

علیمراد کرمی در نشست با مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با تاکید بر نقش و رسالت آموزش و پرورش در فرهنگ سازی اظهار داشت: این رسالت مهم بدون همکاری و همراهی سایر دستگاه های اجرایی محقق نمی شود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در این شرایط حساس کنونی برای سربلندی در آزمون سخت فرهنگ سازی نیازمند حمایت دستگاه های مرتبط است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پاسخ به انتقادی در خصوص کم توجهی به حوزه پرورشی در اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: هر چند در این شرایط سخت اقتصادی با محدودیت اعتبارات مواجه هستیم، اما حمایت های خوبی از این حوزه داشته ایم.

کرمی اضافه کرد: ما معتقدیم اجرای فعالیت های پرورشی، باعث تربیت دانش آموزی می‌شود که قادر به حل مشکلات خود و جامعه است. به همین دلیل این حوزه برای آموزش و پرورش اهمیت ویژه ای دارد.

وی برگزاری بیش از 200 یادواره شهدای دانش آموزی در مدارس استان، اجرای طرح های ملی نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان و حفظ قرآن کریم را از مهمترین فعالیت های انجام شده در حوزه پرورشی برشمرد و افزود: نهادینه سازی فرهنگ نماز با اختصاص زنگ نماز در مدارس از دیگر برنامه های جاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گسترش فریضه امربه معروف و نهی از منکر را وظیفه و دغدغه مشتزک همه دانست و اظهار داشت: با همکاری حوزه های علمیه، 300 مشاور مذهبی در مدارس مستقر می شوند.

رئیس مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان بوشهر نیز در این نشست با تاکید بر نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی گفت: دستگاه تعلیم و تربیت باید در راستای گام دوم انقلاب نقش مهمی خود را عملیاتی کند.

خضر فقیه افزود: این مجمع آماده همکاری با آموزش و پرورش در اجرای برنامه های پرورشی و تربیتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار