شرک آب و فاضلاب کاشان، به 150 هزار مشترک ارائه خدمت می کند

کاشان (پانا) - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: بیش از 150 هزار مشترک در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل، ظرفیت مخزنهای آب به حدود 120 هزار مترمکعب رسیده که 15 درصد از آنها در طول یک سال ساخته شده است.

کد مطلب: ۱۰۰۴۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
شرک آب و فاضلاب کاشان، به 150 هزار مشترک ارائه خدمت می کند

محمد رضا اسدی در آستانه سالروز تشکیل شرکتهای آب و فاضلاب کشور در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: منطقه کاشان نیازمند شرکت آب و فاضلاب مستقل بود تا بتواند خدمات بهتری را به مشترکان خود در 12 شهر ارائه کند.
وی افزود: با هدف کیفیت بخشیدن به خدمات و رضایت شهروندان، سالانه نزدیک به 70 کیلومتر شبکه های آبرسانی شرکت آب و فاضلاب کاشان، اصلاح شده و یا در حال توسعه آبرسانی است در حالی که کمتر از 20 درصد این خدمات شامل مخزنهای ذخیره آب و یا ساخت تصفیه خانه برای مشترکان قابل مشاهده است.
وی تصریح کرد: برای اجرای طرح تصفیه خانه فاضلاب کاشان، بیش از 75 میلیون یورو در قالب تجهیزات و تاسیسات در زیر زمین دفن شده است و تنها بخش کوچکی از تاسیسات به ارزش 15 میلیون یورو برای شهروندان قابل مشاهده است.
وی تاکید کرد: سرلوحه همه فعالیتها و برنامه های شرکت آب و فاضلاب کاشان، دو شعار کلیدی ارایه خدمت باکیفیت و رضایت مندی مشترکان از خدمات این شرکت متمرکز شده است.
رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت:ایجاد اطمینان و پشتوانه برای تأمین آب کاشان از مهمترین برنامه های این شرکت است که مرحله نخست طرح آب اضطراری، برای شرایط پیش بینی نشده، به بهره برداری رسید و مرحله دوم نیزدر حال اجرا است.
وی تاکید کرد: با اجرای طرح آب اضطراری کاشان حدود 200 لیتر در ثانیه به ظرفیت آبرسانی این منطقه اضافه شده است تا هنگام حوادث پیش بینی نشده از آن استفاده شود.
وی تصریح کرد: بهره برداری از طرح تعدیل آب در منطقه نابر به عنوان یک طرح اساسی، در زمان پیک مصرف 250 لیتر بر ثانیه آب برای 25 درصد مصرف شهرکاشان را تامین می کند که برای این طرح به طول 35 کیلومتر خط انتقال آب با استفاده از لوله های چدن داکتیل نشکن، اعتباری برابر 270 میلیارد ریال هزینه شده است.
اسدی افزود: ظرفیت مخازن شهرستان کاشان در سال جاری، 17 هزار متر مکعب اضافه شده است که برای اجرای آن اعتباری معادل 120 میلیارد ریال هزینه شده است که بخشی از آن دریافت شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: همزمان با دهه فجر، آب شیرین کن سفید شهر به بهره برداری می رسد و آب شیرین کن نوش آباد نیز در سه ماهه نخست سال آینده در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.
اسدی با اشاره به حذف قبض کاغذی در دو شهر مشکات و ابوزیدآباد اظهار کرد: سالانه یک میلیون و 200 هزار قبض کاغذی در شرکت آب و فاضلاب کاشان صادر می شود که با حذف قبض کاغذی در بقیه شهرها در سال آینده، کمک زیادی به اقتصاد کشور وحفظ محیط زیست خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار