رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش در مراسم بازگشایی مدارس در لرستان:

توسعه مهارت‌آموزی امسال به ۳۴ درصد رسیده است

تهران (پانا) - زنگ مهر‌، ایثار و‌ مقاومت در مدارس استان لرستان با حضور استاندار و سرپرست آموزش و پرورش استان و مسئولین دستگاه‌های اجرایی نواخته شد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
توسعه مهارت‌آموزی امسال به ۳۴ درصد رسیده است

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش‌ در آیین نواخته‌‌شدن زنگ ایثار و مقاومت و شروع سال تحصیلی ۱۴۰۴ - ۱۴۰۳ در دبیرستان دوره اول آیت‌اله گلپایگانی خرم‌آباد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس زنگ مهر ایثار و مقاومت را تبریک گفت‌‌ و بیان کرد: پیشرفت ما منوط به سرمایه‌گذاری روی مدرسه و آموزش و دانش‌آموزان به‌عنوان نیروی انسانی کشورمان در آینده خواهد بود.

محسن زارعی افزود: توسعه مهارت‌آموزی امسال به ۳۴ درصد رسیده و تحصیل به‌ویژه در مناطق محروم را در اولویت برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: برای ایجاد فرصت‌های یادگیری متنوع با‌کیفیت و عادلانه که حق مسلم همه کودکان این سرزمین است تمام توان را به کار خواهیم بست و از معلمان و آموزگاران گرامی تقاضا داریم با تقویت و پرورش حس خودباوری و حس وطن‌دوستی در میان دانش‌آموزان و ایجاد شور و شوق آموختن نسل امروز را برای نقش‌آفرینی موثر در ساختن ایرانی عزیز رهنمون سازید.

زارعی همچنین پیام وزیر آموزش و پرورش را در‌خصوص تبریک و گرامی‌داشت آغاز مهر و زنگ ایثار و مقاومت قرائت کرد.

این مراسم با تقدیر از خانواده‌های شهدا و ایثار‌گر و تجلیل از ایشان ‌به پایان آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار