رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان تاکید کرد:

هدف سازمان سمپاد پرورش دانش‌‌آموزان اثرگذار در حوزه‌های مختلف است

تهران (پانا) - آیین پایانی ششمین جشنواره ملی فردوسی صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۰۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف سازمان سمپاد پرورش دانش‌‌آموزان اثرگذار در حوزه‌های مختلف است

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان‌ در این آیین اظهار کرد: انسان‌ها لایه‌های متفاوت وجودی دارند که یکی از این لایه‌ها، لایه مربوط با نیازهای مالی و دنیوی است که همان غریزه ما است، یک لایه دیگر ما هم به نیازهای فرازمینی است که باید در برابر این نیازها پاسخگو باشیم. 

الهام یاوری ادامه داد: حوزه هنر را هم می‌توان به این صورت به هنرهای دنیوی و معنوی تقسیم کرد. ادبیات یکی از واقعی‌ترین هنرهاست که ادبیات فارسی، سبک زندگی و نیازهای فرازمینی را به ما آموزش داده است. 

وی ادامه داد: کنار همه این موارد هدف  سازمان ملی استعدادهای درخشان، پرورش دانش آموزان اثرگذار در عرصه‌های مختلف است، یکی از مهم‌ترین کلیدها ارتباط با انسان‌ها است و در ارتباط انسان‌ها، هنر و ادبیات موثر است و با استفاده از این ابزارها می‌توانیم انسان‌ها در جهان را بشناسید. 

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: ارتباط با گنجینه‌های فارسی را یکی از ارکان‌های تربیت می‌دانیم و افتخار می‌کنیم که شما دانش‌آموزان، ادبیات فارسی می‌خوانید و می‌شناسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار