معاون اجرایی رئیسجمهوری و سرپرست نهاد ریاستجمهوری خبر داد:
دریافت و پاسخ به بیش از دو میلیون درخواست مردمی در دور نخست سفرهای استانی دولت
تهران (پانا) - معاون اجرایی رئیسجمهوری و سرپرست نهاد ریاستجمهوری گفت در دور نخست سفرهای استانی رئیسجمهوری بیش از دو میلیون نامه و درخواست و مطالبات مردمی به مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری ارسال و بیشتر آنها پاسخ داده شده است

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دولت، محسن منصوری در دومین نشست هماندیشی با مدیران کل دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و مسئولان استانداریهای سراسر کشور اظهار کرد: دولت آیتالله رئیسی به عنوان دولت پاکدستان به دنبال تحقق عدالت است. ما گاهی حرکت جهادی را فراموش میکنیم. باید اندازه توان خود حرکت کنیم. ما باید پرچم مبارزه با فساد و تحقق عدالت را در دست بگیریم.
منصوری ادامه داد: ما در این پیشانی خدمترسانی چند راهبرد متعدد داریم که نخست راهبرد حل مساله است که باید در سامانههای پاسخگویی رویکرد حل مساله باشد نه ارجاع.
وی افزود: هدف دوم تمرکز بر حل مساله است، ما در کشور ضعف پیگیری داریم که باید در ادارات کل دفاتر بازرسی تمرکز بر حل مساله به محور راهبردی تبدیل شود زیرا مردم به هر امیدی به ما مراجعه میکنند.
منصوری تصریح کرد: برخورد با عطوفت با مردم سومین رویکرد است که باید سراوحه کار باشد.
معاون اجرایی رئیسجمهوری گفت: مردم خیلی وقتها نه از رفتارها، بلکه از فرایندها گلایه دارند. ما باید این فرایندها را اصلاح کنیم. بروکراسی پدر کشور را در میآورد. گاهی یک فرد در یک روستا برای گرفتن مجوز دامداری باید وقت زیادی صرف کرده و به چندین دستگاه مراجعه کند. بروکراسی باید اصلاح شود. اگر در دولت سیزدهم نتوانیم بر این بروکراسی غلبه کنیم، گرفتار میشویم. اصلاح رفتارها مهم است اما اصلاح بروکراسی هم خیلی اهمیت دارد. در این مسیر باید محکم رفتار کرد.
ارسال دیدگاه