اعلام جزئیات سفر دو روزه آیت‌الله رئیسی به خراسان جنوبی

تهران (پانا) - معاون اجرایی رئیس‌جمهوری جزئیات سفر دو روزه آیت‌الله رئیسی و اعضای هیات دولت به استان خراسان جنوبی را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام جزئیات سفر دو روزه آیت‌الله رئیسی به خراسان جنوبی

محسن منصوری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور از ۲۴ آذرماه و با سفر به خراسان جنوبی آغاز می‌شود. رییس جمهور و اعضای هیات دولت به مدت دو روز به استان خراسان جنوبی سفر می‌کنند و این آغاز دور دوم سفرهای استانی است. در این سفر ۱۵ عضو هیات دولت رییس جمهور را همراهی می کنند.

معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: رییس جمهور در سه جلسه کارشناسی و تخصصی نظرات نخبگان فرهنگی و اجتماعی را خواهد شنید سپس در شورای برنامه ریزی و توسعه استان حضور می یابد ‌و در نشست فرصت های سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی استان شرکت می کند. در این سفر ملاقات های مردمی در دو شهرستان بیرجند و نهبندان داریم و طرح های مهم اقتصادی هم‌ افتتاح می‌شود که مهمترین آن فولاد آهن اسفنجی قائن است که برای بیش از ۴۵۰ نفر شغل مستقیم و ۲۰۰۰ شغل غیر مستقیم ایجاد می شود.

معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: طرح مهم دیگر تصفیه خانه ‌و مجموعه فاضلاب شهرستان بیرجند است که ۲۴ میلیون یورو سرمایه گذاری شده و از مطالبات قدیمی و نیازهای ضروری مرکز استان بوده است و در مجموعه کویرتایر خط نوین لاستیک و محصولات استراتژیک در صنایع سنگین راه‌اندازی می‌شود.

منصوری افزود: در سفر اول به این استان ۵ هزار ۸۰۰ میلیارد تومان مصوب اجرایی داشتیم که امروز بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از تعهدات عملی شده است و جلوتر از تعهدات هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار