ارزیابی کیفی فعالیتهای پرورشی مدارس ورامین
ورامین(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی از رصد و پایش فعالیتهای پرورشی تمامی مدارس ورامین خبر داد.

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، حسین محمدزاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ورامین از رصد و پایش فعالیتهای پرورشی تمامی مدارس ورامین خبر داد.
او گفت: در سال تحصیلی جاری، اکثر فعالیتهای پرورشی در فضای مجازی اتفاق افتاد که تجربه نوینی برای فعالان عرصه پرورشی مدارس بود. از این رو به منظور ارزیابی کیفی، از تمامی مدارس ورامین بازدید شد که در نوع خود کم نظیر بوده است. این بازدیدها با محوریت هماندیشی، آسیب شناسی و رویکرد کیفیتبخشی انجام شده است.
این مقام مسئول ادامه داد: بررسی عملکرد و اقدامات نیروهای پرورشی مدارس، شناسایی میزان توانمندی آنها، رصد و سطحبندی کیفی فعالیتهای ارائه شده در گروههای فضای مجازی دانشآموزی مدارس، از جمله اهداف مورد ارزیابی بوده است.
او یادآورشد: ایجاد وفاق و همدلی، هماندیشی، تبیین و احیای جایگاه امور تربیتی در مدارس و آشنایی با نحوه به کارگیری روشهای نوین تولید و ارائه محتواهای پرورشی در فضای مجازی از جمله دستاوردهایی بود که میتوان آنها را ماحصل این بازدیدها دانست.
محمدزاده در مورد ساماندهی نیروهای پرورشی مدارس در سال تحصیلی آتی متذکر شد: نتایج به دست آمده در ساماندهی نیروهای متصدی امور تربیتی مدارس، مبنا قرار خواهد گرفت تا با توزیع مناسب و اولویت بهرهمندی حداکثری، تمامی مدارس از ظرفیت موجود همکاران توانمند، سیستمی و کارآمد پرورشی برخوردار شوند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ورامین از زحمات مدیران،معاونان و مربیان پرورشی که در موفقیت دانشآموزان در مسابقات نماز، قرآن و عترت و طرح ها و جشنوارههای فرهنگی و هنری سهیم بودند، قدردانی کرد.
ارسال دیدگاه