معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

۱۴۱ آموزشگاه جهت اسکان مسافران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است

یاسوج (پانا) - معاون پژوهش برنامه ریزی ‌و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت ۱۴۱ آموزشگاه در قالب‌۹۸۷ کلاس درس جهت اسکان مسافران نوروزی سال 1403 در این استان پیش بینی شده است.

کد مطلب: ۱۴۶۴۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۴۱ آموزشگاه  جهت اسکان مسافران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ایمان سبحان نژاد در سومین جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی گفت: ایام نوروز فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیتهای  استان در بخشهای مختلف  است.

وی با بیان اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد مردمی مهمان نواز و خوشنام  و در طول تاریخ شهره عام و خاص اند بوده اند افزود: آموزش و پرورش همچون  گذشته با همکاری و تعامل همه دستگاه های و نهادهای متولی  برای استقبال از میهمانان نوروزی از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهد کرد.

وی با گلایه از عدم حضور برخی دستگاه‌های متولی در ستاد اسکان مسافران نوروزی اظهار کرد: انتظار می رود جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی در سطح شهرستان‌ بویراحمد با حضور مدیران شهرستانی در فرمانداری تشکیل تا شاهد همراهی همه دستگاهها در راستای به وجود آوردن شرایطی امن برای مسافران نوروزی در سال نو باشیم.

سبحان نژاد افزود : متولی گردشگری  و اسکان مسافران نوروزی سازمان میراث فرهنگی است که انتظار می رود از محل اعتبارات سفرهای نوروزی برای تجهیز مدارس جهت اسکان و‌ ارئه خدمات بهتر  آموزش و پرورش را یاری نمایند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه از نصب بنر جهت اطلاع رسانی در جلوی ادارات آموزش و پرورش ، پایگاه ها و  وردی شهرها  خبر داد.

علی سینایی اولویت ستاد اسکان مسافران نوروزی را خانواده فرهنگیان دانست و خاطر نشان کرد: تکریم مسافران نوروزی در ستاد اسکان مسافران نوروزی در آموزش و پرورش یک اصل است.

وی افزود: ۱۳پایگاه دراستان در قالب ۱۴۱ اموزشگاه و‌۹۸۷ کلاس درس( با درجه بندی ، ویژه ، الف، ب و ج )  جهت اسکان مسافران نوروزی پیش بینی  شده است که پذیرش به شکل اینترنتی و حضوری  صورت می گیرد.

سینایی تصریح کرد:  پذیرش میهمانان نوروزی در مراکز اسکان آموزش و پرورش از ۲۸ اسفندماه آغاز و تا ۱۳فروردین  سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

سعادت ارجمند کارشناس مسول تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز از پذیرش  به شکل اینترنتی تا کنون خبر داد.

وی گفت؛ تاکنون ۵۰خانوار در قالب ۲۶۷نفر از طریق اینترینی در سامانه ستاد اسکان  جهت پذیرش رزرو کرده اند.

در این جلسه معاون فرماندار بویراحمد ، معاون آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و نماینده اداره آبفای شهری یاسوج  به بیان نظرات و دیدگاههای خویش برای ارایه خدمات بهتر به مسافران نوروزی پرداختند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار