مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

ایجاد محیط‌های جدید یادگیری و‌ یاددهی از ویژگی مهم تئاتر درسی است

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت‌ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به‌دنبال ایجاد فرصت‌های جدید و‌ مختلف در راستای کشف، پرورش و رشد استعداد‌های دانش‌آموزان است و تئاتر درسی پیشگام در تحقق این هدف است.

کد مطلب: ۱۴۶۲۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد محیط‌های جدید یادگیری و‌ یاددهی از ویژگی مهم تئاتر درسی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به استقبال گسترده معلمان و دانش‌آموزان سراسر کشور از جشنواره ملی تئاتر درسی گفت: در دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور بیش از شش هزار اثر از دانش‌آموزان به دبیرخانه ارسال شده بود که با بیش از ۱۳ هزار اثر ارسالی سال جاری، رشد دو برابری را در سومین جشنواره ملی تئاتر درسی شاهد هستیم که نشانگر‌ فراگیری و پویایی این جشنواره و همچنین استقبال دانش‌آموزان سراسر کشور از این رخداد ملی است.

قویدل با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اجرایی‌کردن سند تحول بنیادین در مدارس گفت: یکی از راهکارهای مهم اجرای سند تحول بنیادین ایجاد محیط‌های جدید یاددهی و یادگیری است که اجرای تئاتر درسی یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین روش برای ایجاد محیط‌های جدید یاددهی یادگیری و عمق بخشیدن به یادگیری و ایجاد نشاط و انگیزه برای یادگرفتن چیزهای جدید است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: همه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این جشنواره برنده هستند و به یقین آینده درخشانی در انتظار این دانش‌آموزان است و آینده کشور به دست توانمند دانش‌آموزان ساخته خواهد شد.

دانش‌آموز خبرنگار: زینب مریدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار