مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

آموزش‌وپرورش برای تربیت دانش‌آموزان، نیازمند حضور انسان‌های خودساخته است

تبادکان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت آموزش و پرورش برای تربیت دانش‌آموزان، نیازمند حضور انسان‌های فرهیخته و خودساخته است.

کد مطلب: ۱۴۶۹۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش‌وپرورش برای تربیت دانش‌آموزان، نیازمند حضور انسان‌های خودساخته است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی؛ همایش توجیهی و آموزشی ارزیابان آزمون استخدامی ماده ۲۸ آموزگاری خراسان رضوی در دانشگاه فرهنگیان شهید هاشمی‌نژاد مشهد برگزار شد. در این همایش ضمن تشریح اهمیت نقش خطیر ارزیابان در فرآیند گزینش معلمان آینده کشور، بر ضرورت دقت و ظرافت در ارزیابی داوطلبان تاکید شد.

سیدامیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در این جلسه گفت: هدف اصلی آموزش و پرورش، تربیت دانش‌آموزان به وسیله مربیان و معلمان فرهیخته و خودساخته است. اگر می‌خواهیم 20 سال آینده کشور را ترسیم کنیم باید آموزگارانی نمونه، دانش‌آموزان را تربیت کنند و به اجتماع تحویل دهند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت و بزرگداشت مقام معلم گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «به نظر بنده عبور از گردنه‌های دشوار پیشرفت به دلیل اینکه ما دنبال همه‌جانبه پیشرفت کشور هستیم و در این مسیر، گردنه‌های دشواری وجود دارد، بدون کمک آموزش و پرورش امکانپذیر نیست‌.» پس همه دست‌به‌دست هم باید بدهیم تا مشکلات را حل کنیم و یکی از اعضای مهم رفع این مشکلات، معلم دلسوز است.

شوشتری با اشاره به وظیفه خطیر کارگروه‌های ارزیابی عنوان کرد: ارزیابی‌ها باید دقیق انجام شود و فرهیخته‌ترین و ارزشمندترین و شایسته‌ترین انسان‌ها گزینش شوند.

وی بیان کرد: شما ارزیابان باید بهترین معلمان را باید انتخاب کنید. در کار ارزیابی بسیار باید دقیق بود، باید قوی، توانمند و همراه با ابتکار عمل بود. از پیش‌داوری بپرهیزید و قانون‌مدار باشید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: ان‌شاءالله که در این راه، قوی و پرقدرت پیش بروید و تلاش می‌کنیم مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش تا پایان تیر به اتمام برسد تا در تابستان، دوره‌های آموزشی پذیرفته‌شدگان نهایی برگزار شود و در آغاز مهر، نومعلمان ما با آمادگی به کلاس‌های درس بروند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار