مدیر آموزش و پرورش منطقه جلگه‌رخ:

مدیران مدارس در تحقق و ایجاد تحول در آموزش و پرورش نقش‌آفرین هستند

جلگه‌رخ (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه جلگه‌رخ گفت مدیران مدارس در تحقق و ایجاد تحول در آموزش و پرورش نقش‌آفرین هستند.

کد مطلب: ۱۴۶۶۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس در تحقق و ایجاد تحول در آموزش و پرورش نقش‌آفرین هستند

حمید قلی‌زاده در جلسه بررسی کمبودها و مطالبات مدارس و دانش‌آموزان منطقه جلگه‌رخ که با حضور نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، بخشدار ، مدیران مدارس و رؤسای شورای شهر و روستا برگزار شد، گفت: مدیران مدارس در تحقق و ایجاد تحول در آموزش و پرورش نقش‌آفرین هستند و نقش مدیران مدارس در شکل‌گیری شخصیت و هویت دانش‌آموزان و تعلیم و تربیت آنان بی‌بدیل است.

قلی‌زاده افزود: محور تحول در آموزش و پرورش، مدارس است و این تحول باید مستند به سند تحول آموزش و پرورش باشد تا یک حرکت هماهنگ ایجاد شود و تمامی بخش‌ها با هم مرتبط شوند تا مدرسه‌ای در تراز انقلاب اسلامی شکل گیرد.

محسن زنگنه، نماینده مردم تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: تربیت دینی و فرهنگی نسل جوان اهمیت فراوان دارد و از همین رو در کنار مساله آموزش باید امور پرورشی نیز حائز اهمیت باشد و مهمترین محیط برای تربیت دینی و فرهنگی نسل جوان، مدارس است.

زنگنه افزود: ما و همکاران در مجلس، قدردان معلمانی هستیم که همواره در هر شرایطی برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان اقدام کردند. از همین رو ارتقای جایگاه و منزلت فرهنگیان، موضوع اصلی در بین نمایندگان مجلس یازدهم بوده و اقدامات خوبی برای اجرای طرح رتبه‌بندی و همسان‌سازی حقوق معلمان و تجهیز مدارس و سرانه دانش‌آموزی صورت گرفته و این اقدامات در مجلس آینده نیز به‌طور جدی پیگیری می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش منطقه جلگه‌رخ در این جلسه، گزارشی از عملکرد یک‌ساله آموزش و پرورش منطقه ارائه داد و مدیران مدارس نیزکمبودها و مطالبات خود را عنوان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار