مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

آیت‌الله رئیسی، مزد فعالیت‌های خالصانه خود را با شهادت از خداوند و امام رئوف گرفت

کرمان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان در پیام تسلیتی در پی شهادت رئیس‌جمهوری کشورمان و هیات همراه گفت آیت‌الله رئیسی همواره لباس خدمت صادقانه را بر تَن داشت و مزد فعالیت‌های خالصانه خود را با شهادت از خداوند و امام رئوف گرفت.

کد مطلب: ۱۴۷۶۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آیت‌الله رئیسی، مزد فعالیت‌های خالصانه خود را با شهادت از خداوند و امام رئوف گرفت

متن پیام تسلیت محمود رجبی‌پور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اولـئک الذین امتحن الله قلوبهم للتقوی واجر عظیم: آن‌ها کسانی هستند که خداوند، دل‌هایشان را برای تقوا خالص نموده و برای آنان آمرزش و پاداش عظیمی است. (سوره مبارکه حجرات/3)

ایران عزیز اسلامی، بار دیگر در سوگ یکی از خدمتگزاران خود قرار گرفت و سید محرومان در راه خدمت به مردم شریف ایران، مدال افتخار شهادت را بر گردن آویخت.

شهادت سیدالشهدای خدمت، خادم‌الرضا(ع) آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی (رئیس‌جمهوری فقید جمهوری اسلامی ایران) و همراهان ایشان که از سرمایه‌های کشور، دلسوز، مردمی و جهادی بودند بسیار سخت و ناراحت‌کننده است.

خادم‌الرضایی که مردم ملک سلیمانی، او را یاور مقام معظم رهبری می‌دانستند و همواره لباس خدمت صادقانه را بر تَن داشت و سرانجام مزد فعالیت‌های خالصانه خود را با شهادت از خداوند و امام رئوف گرفت و در زمان خدمت به محروم‌ترین نقاط کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این حادثه تلخ را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت گفته و می‌دانیم راه خدمت به مردم و شهادت همچنان ادامه دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار