- رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان بوشهر:

رعایت قوانین رانندگی ضامن سلامت افراد است

بوشهر (پانا) - رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان بوشهر گفت رعایت قوانین رانندگی ضامن سلامت افراد است و جهت رفع خستگی به ازای هر 100 کیلومتر رانندگی ، 10 دقیقه استراحت کنید از خودرو پیاده شوید آبی به صورت بزنید و کمی حرکات ورزش انجام دهید تا خستگی از تنتان بیرون برود.

کد مطلب: ۱۴۶۴۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
رعایت قوانین رانندگی ضامن سلامت افراد است

سرگرد محمدحسن چمن‌سرا در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: طرح همیاران پلیس در جهت ایمنی رانندگان و سرنشینان خودرو و ترویج ارتقای فرهنگ ترافیک توسط آموزش و پرورش و پلیس راهنمایی اجرا می شود.

d4b0dc99-880e-4cc9-a63f-4404884a3b89

چمن سرا گفت: تخلفات عمده ای که بیشتر توسط همیاران پلیس تذکر داده می شود در‌باره نبستن کمربند ایمنی، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت غیر مجاز و خوردن و آشامیدن هنگام رانندگی است.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان بوشهر گفت: رعایت قوانین رانندگی ضامن سلامت افراد است و جهت رفع خستگی به ازای هر 100 کیلومتر رانندگی ، 10 دقیقه استراحت کنید از خودرو پیاده شوید آبی به صورت بزنید و کمی حرکات ورزش انجام دهید تا خستگی از تنتان بیرون برود.

خداکرم نوروزی، مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر نیز اظهار کرد: طرح همیار پلیس با همکاری آموزش و پرورش ، سازمان دانش آموزی و اداره آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهور در شهرستانها و مناطق استان بوشهر اجرا می شود.

2642d8df-6d04-4a5c-aa71-a9b31cda75a4

نوروزی گفت : در این طرح توصیه های ترافیکی و تخلفات رانندگی توسط همیاران پلیس داده می‌شود.

نوروزی تصریح کرد: طرح همیار پلیس فرصتی برای آموزش قوانین و مقررات به دانش آموزان است و علاوه بر این می تواند ارتباط منطقی بین دانش آموز و والدین ایجاد کند و دانش آموزان در کنار والدین نقش پلیس را ایفا کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر افزود: در ایام تعطیلات نوروز دانش آموزان پیشتاز شهرستانها و مناطق استان بوشهر به کمک پلیس آمده اند تا  با توصیه ها و راهنمایی های که دانش آموزان پیشتاز تحت عنوان همیار پلیس پیشتاز به آنها کمک کنند تا مسافران نوروزی سفر خوب و بی خطری داشته باشند.

  

IMG_1637

دانش‌آموز خبرنگار : دینا تنگستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار