پسران خبرنگار بوشهر 5 پرچم افتخار در اردوی ملی خبرنگاری کسب کردند

بوشهر (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر گفت پسران خبرنگار پانا استان بوشهر موفق به کسب ۵ پرچم افتخار در اردوی ملی خبرنگاری شدند.

کد مطلب: ۱۴۱۴۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
پسران خبرنگار بوشهر 5 پرچم افتخار در اردوی ملی خبرنگاری کسب کردند

خداکرم نوروزی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: نخستین اردوی ملی پانا ویژه پسران از روز دوشنبه 24 مهر در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

نوروزی گفت: از استان بوشهر ۱۷ نفر از دانش آموزان نخبه پسر در این اردوی آموزشی حضور داشتند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر تصریح کرد: دانش آموزان در این اردوی آموزشی در دوره‌های تخصصی آموزش خبرنگاری، تولید محتوا و سواد رسانه ای با حضور اساتید برجسته در سطح ملی شرکت و حضوری فعال داشتند.

نوروزی خاطرنشان کرد: در پایان اردو و اتمام دوره تخصصی و پس از ارزیابی های لازم از سوی گروه‌های ارزیاب، استان بوشهر در رده پسران به عنوان یکی از استان های برتر موفق به کسب ۵ پرچم افتخار با عنوان دیانت و معنویت، بهداشت و سلامت، شور و نشاط، نظم و حضور و مشارکت جویی و مسئولیت پذیری شد.

وی همچنین گفت: پیش از این ۱۷ نفر از دختران خبرنگار دانش آموز استان بوشهر نیز از ۱۷ تا ۲۱ مهر در این دوره آموزشی در محل اردوگاه شهید باهنر تهران شرکت کرده و موفق به چهار پرچم افتخار شدند.

در این دوره آموزشی دانش آموزان پسر دیداری نیز با مسولان کشوری، وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، مجید اسماعیلی داور مسابقه عصر جدید، سردار منتظرالمهدی سخنگوی فراجا، حسینی بای، فعال رسانه ای و برخی دیگر از فعالین رسانه ای و فرهنگی و علمی داشتند.

خبرنگار: علیرضا صالحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار