جشن عاطفه‌ها با هدف ترویج فرهنگ کمک به همنوعان و کمک به تامین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند در مدارس استان بوشهر/فیلم

بوشهر (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر گفت جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند در مدارس سراسر استان بوشهر آغاز شد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه‌ها با هدف ترویج فرهنگ کمک به همنوعان و کمک به تامین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند در مدارس استان بوشهر/فیلم

خداکرم نوروزی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: مراسم نمادین جشن عاطفه ها امسال همزمان با سراسر کشور در چهارم مهرماه به منظور کمک به تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند هم استانی با شعار " آینده ساز باشیم" برگزار شد.

نوروزی گفت: جشن عاطفه ها با همکاری کمیته امداد خمینی (ره)، صدا و سیما، سازمان دانش آموزی و همچنین مشارکت اولیا دانش آموزان و خیرین هم استانی برگزار شد.

وی در خصوص نوع کمک های پیش بینی شده برای دانش آموزان نیازمند افزود: بسته های فرهنگی از جمله لباس فرم مدرسه، کیف، کفش و لوازم التحریر برای دانش آموزان تهیه و تامین می‌شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر در خصوص شیوه‌های پرداخت کمک های نقدی و غیرنقدی گفت: مردم و خیران نیکوکار می توانند کمک های نقدی خود را به حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۱۲۶ و یا به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت کنند و یا از طریق آنی پرداخت (کد ussd) با شماره گیری # ۱ * ۰۷۷* ۸۸۷۷* انجام دهند.

نوروزی تصریح کرد: اهدا کمک‌های غیرنقدی از طریق مراجعه به پایگاه‌های مدارس و یا سازمان دانش آموزی شهرستان‌ها و مناطق استان است.

خبرنگار : دنیا شریفی ، فاطمه گرساسبی و مریم مسعودیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار