معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز:

سلامت دانش‌آموزان، سلامت خانواده و جامعه را به دنبال دارد

کرج (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز گفت: سلامت دانش‌آموزان، سلامت خانواده و جامعه را به دنبال دارد.

کد مطلب: ۱۴۶۹۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
سلامت دانش‌آموزان، سلامت خانواده و جامعه را به دنبال دارد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز؛ سیدمسلم رئیسی از اعلام برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش این استان خبر داد.

وی گفت: یکی از ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ساحت زیستی و بدنی است که الحمدالله در دولت سیزدهم شاهد توجه جدی به این امر بوده‌ایم.

رئیسی افزود: هفته سلامت هرساله از یکم تا هفتم اردیبهشت گرامی داشته می‌شود و تمام تلاش ما این است که با امکانات موجود و اطلاع‌رسانی وسیع، برنامه‌های این هفته را هرچه با شکوه‌تر برگزار کنیم. چرا که آگاه‌سازی امروز در راستای سلامت، تاثیر به‌سزایی در ارتقای سلامت آینده‌سازان این مرز و بوم دارد.

وی ادامه داد: امسال برنامه‌های این هفته با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت برگزار می‌شود و قطعاً این هفته فرصتی است تا بار دیگر بر سلامتی دانش‌آموزان در جامعه توجه ویژه شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز اظهارکرد: برای ترویج فرهنگ سلامت در مدارس، برنامه‌های متنوعی در سطح منطقه و استان پیش‌بینی شده که از آن جمله می‌توان به برگزاری برنامه نمادین هفته سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی متناسب با روزشمار هفته سلامت، کاشت نهال، برگزاری آیین اختتامیه هشتمین جشنواره سفیران سلامت و تقدیر از فعالان برتر در عرصه سلامت اشاره کرد. 

رئیسی تصریح کرد: گستردگی فعالیت‌های آموزش و پرورش و حضور هزاران دانش‌آموز در کلاس‌های درس موجب می‌شود تا توجه به امر سلامت در مدارس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شود و هرچه سطح سلامت دانش‌آموزان ارتقا پیدا کند، خانواده سالم‌تر و جامعه سالم‌تری خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار