معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

15 دانش‌آموزان البرزی به مسابقات شنای کشوری راه یافتند

کرج (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت ۱۵ دانش‌آموز البرزی پس از موفقیت در مراحل استانی به مسابقات کشوری شنا راه یافتند.

کد مطلب: ۱۲۹۴۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
15 دانش‌آموزان البرزی به مسابقات شنای کشوری راه یافتند

سید مسلم رئیسی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه رقابت‌های شنای دانش آموزان پسر این استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در استخر بین المللی خوارزمی کرج برگزار شد، افزود: در مسابقات انتخابی شنای دانش آموزی البرز ۳۰ نفر شرکت کردند.

وی بیان کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج برگزار شد.

رئیسی با بیان اینکه استان البرز میزبان رقابت های قهرمانی ورزشی شنا و ووشو دانش آموزان سراسر کشور در 2 بخش پسران و دختران است، یادآوری کرد: این دوره از مسابقات با هدف شناسایی و انتخاب نفرات برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور اجرا شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: شناگران پسر در رده سنی ۱۳و۱۴ سال طبق آیین‌نامه فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در ماده های مختلف به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: در مسابقات ۱۰۰متر آزاد، آرش قدیری، ماهان بهروز قاضیانی و سهیل بهرام وش شمس به ترتیب از آموزش و پرورش ناحیه سه، یک و چهار کرج مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیسی ادامه داد: در ۱۰۰متر قورباغه آرش قدیری، ابوالفضل باقری و ماهبد دهنوی به ترتیب از آموزش و پرورش ناحیه سه، دو و یک کرج مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در ۱۰۰متر کرال پشت هم اهورا معینی دونکی، دانیال داوری و آرش قدیری از آموزش و پرورش سه، دو و سه کرج حائز مقام های اول تا سوم شدند.

وی گفت: از آموزش و پرورش ناحیه سه و دو کرج دانش آموزان اهورا معینی دونکی، دانیال داوری و آرش قدیری مقام اول تا سوم را در ۱۰۰ متر کرال پشت از آن خود کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد: در ۲۰۰ متر مختلط نیز ماهان بهروز قاضیانی، سهیل بهرام وش شمس و ابوالفضل باقری از آموزش و پرورش ناحیه یک، چهار و دو کرج مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

وی اظهارکرد: در ۴۰۰ متر مختلط دانش آموزان ایلیا منصوری ، پوریا لی فرد و اهورا معینی دونکی از آموزش و پرورش ناحیه سه و دو کرج موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.

خبرنگار؛ ژیلا تهمورسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار