ارائه خدمات نوروزی به مسافران توسط ۳۰۰ مجموعه اقامتی در استان تهران

تهران (پانا) - معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با اشاره به ارائه خدمات توسط ۳۰۰ مجموعه اقامتی و هتل در این استان،گفت از ابتدای آغاز سفرهای نوروزی تا پیش از ظهر امروز، شنبه چهارم فروردین ماه، ۷۲ درصد از این اماکن توسط مسافران نوروزی مورد استفاده قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۴۶۴۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات نوروزی به مسافران توسط ۳۰۰ مجموعه اقامتی در استان تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سید عباس جوهری روز شنبه ضمن قبولی طاعات عبادات و تبریک آغاز سال نو، از برگزاری جلسه وبیناری با حضور رئیس جمهور محترم و وزرا خبر داد و اظهار کرد: طی این جلسه گزارشی از اقدامات تسهیلات سفر در استان تهران ارائه شد.

رئیس کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استانداری تهران از بهره مندی ۷۲ درصدی مسافران نوروزی در استفاده از مجموعه‌های اقامتی و هتل‌های این استان خبر داد و گفت: اماکن تاریخی پایتخت جز ۳ استان پربازدید ثبت شده است.

ارائه خدمات نوروزی به مسافران توسط ۳۰۰ مجموعه اقامتی و هتل در استان تهران

جوهری در تشریح جزئیات اقدامات ستاد اجرایی تسهیلات سفر استان تهران، گفت: برگزاری جلسات ستاد سفر، قبل از آغاز سال نو، به صورت مستمر در دستور کار قرار گرفت و با تدابیر اندیشیده شده ۱۴ کمیته ذیل مجموعه این ستاد تشکیل شد.

وی در ادامه به بازدید از مراکز و اماکن تاریخی و موزه‌های استان تهران توسط مسافران نوروزی و مردم استان اشاره و عنوان کرد: از ابتدای تعطیلات تا کنون بر اساس آمار، استان تهران جز سه استان پر بازدید در این حوزه به ثبت رسیده است.

رئیس کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استانداری تهران از ارائه خدمات توسط پایگاه‌های امداد و نجات، هلال احمر و پایگاه اورژانس نیز خبر داد و بیان کرد: در استان تهران ۱۶۷ پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات و هلال احمر و ۳۱۳ پایگاه ثابت و سیار اورژانس و ۲ پایگاه هوایی پیش بینی شده که مشغول به فعالیت هستند و بازدیدهایی از این پایگاه‌ها نیز صورت گرفته است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران به تشکیل بازارچه های صنایع دستی در استان اشاره کرد و افزود: تیم‌های رسیدگی و بازدید روزانه از نمازخانه‌ها و سرویس های بهداشتی در مجموعه گردشگری نیز تشکیل شده تا بهترین خدمات به مردم و مسافران نوروزی ارائه شود.

رئیس کارگروه سلامت استانداری تهران ‌بر ضرورت سرکشی از بیمارستان‌ها توسط رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکید کرد و گفت: بر این اساس بازدیدهایی انجام شده و تخت‌های بیمارستانی مهیا و از حضور و ارائه خدمات متخصصین بهره مند هستیم و تمام تلاش‌ها بر این است که در حوزه بهداشت و درمان، مردم، مسافران نوروزی و شهروندان دچار مشکل نشوند.

وی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برای اولین بار شاهد حضور نمایندگان بیمه در صحنه تصادفات هستیم و بر همین اساس تاکنون نمایندگان در ۱۰۵ فقره حادثه حاضر شدند و امور مرتبط با بیمه را انجام داده اند.

رئیس کارگروه فرهنگی، اجتماعی استانداری تهران با اشاره به حضور در اداره کل میراث فرهنگی و عرض خدا قوت به عوامل و مسؤولان این اداره کل گفت: با حضور در این اداره کل، اقدامات این مجموعه به عنوان دبیر ستاد سفر تشریح شد.

جوهری افزود: تا کنون با یاری خداوند و تعامل و هم افزایی های صورت گرفته، هماهنگی خوبی را در استان تهران شاهد بودیم و امیدوار هستیم که بتوانیم تا پایان تعطیلات بهترین خدمات را به مردم عزیز و مسافران نوروزی ارائه بدهیم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار