رییس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در دیدار نوروزی با وزیر آموزش و پرورش ؛

ضرورت ‌پیگیری و تسهیل‌گری ‌در زمینه ساخت مدرسه کنار مسکن مهر

تهران (پانا) - رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور بر لزوم پیگیری و تسهیل‌گری دولت در زمینه ساخت مدرسه کنار مسکن مهر تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۷۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ‌پیگیری و تسهیل‌گری ‌در زمینه ساخت مدرسه کنار مسکن مهر

ناصر قفلی در دیدار نوروزی با وزیر آموزش و پرورش از متوقف نشدن روند مدرسه‌سازی با وجود مشکلات متعدد مالی خبرداد و گفت: از مجموعه نوسازی مدارس کشور تقدیر و تشکر می‌کنم که با پیگیری‌ها و تلاش‌های شبانه روزی علی‌رغم مشکلات متعدد مالی روند مدرسه‌سازی متوقف نشده است و این جریان با سرعت بیشتری رو به جلو در حرکت است.

وی از لزوم پیگیری و تسهیل‌گری دولت در زمینه ساخت مدرسه کنار مسکن مهر افزود: با توجه به مهاجرت‌های بین استانی و شهری و ساخت مسکن‌های جدید، نیازسنجی و پیگیری ساخت مدارس در کنار مسکن‌های مهر و طرح اقدام ملی بسیار حائز اهمیت است که ورود پیگیرانه و تسهیل‌گری دولت محترم در این امر مهم را می‌طلبد.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور به پای کار بودن خیرین در زمینه مدرسه‌سازی اشاره کرد و گفت: خیرین عزیز در دولت سیزدهم به خوبی پای کار نهضت مدرسه‌سازی ایران آمدند و اگر دولت بتواند به تعهدات خود عمل کند، قطعا خیرین نیک اندیش به مراتب بیشتر در این امر خداپسندانه به میدان خواهند آمد.

قفلی از مجموعه نوسازی مدارس کشور  برای پیگیری‌ها و تلاش‌های شبانه روزی علی رغم مشکلات متعدد مالی در جهت متوقف نشدن روند مدرسه سازی تقدیر و تشکر کرد و  گفت:این جریان با سرعت بیشتری رو به جلو در حرکت است. مدارس نیمه تمام را در اسرع وقت به همت خیرین گرانقدر تکمیل کرده و به آینده سازان ایران عزیز هدیه کرده و پایان پروژه‌های نیمه تمام را جشن می‌گیریم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار