استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد:

لزوم تقویت زیرساخت‌های آموزشی در آموزش و پرورش

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان غربی گفت زیرساخت‌های حوزه آموزش و پرورش در آذربایجان‌غربی باید تقویت شود.

کد مطلب: ۱۴۶۷۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تقویت زیرساخت‌های آموزشی در آموزش و پرورش

محمدصادق معتمدیان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اظهار کرد: نقاط ضعف و قوت شاخص‌های مهم آموزشی و پرورشی استان شناسایی و ضمن تقویت زیرساخت‌ها، مشکلات این بخش مرتفع شود.

وی افزود: عدالت آموزشی در استان باید اجرایی شود. دولت سیزدهم بر توسعه متوازن متمرکز شده، لذا تبعیض و بی‌عدالتی آموزشی در استان باید مرتفع و مناطق محروم نیز از امکانات آموزشی بهره‌مند شوند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: رفع معضل کمبود کلاس درس استان باید حل شود. در همین راستا از ظرفیت خیرین و بنیاد برکت برای رفع مشکلات و کمبودهای آموزشی مناطق محروم استفاده شود.

وی بیان کرد: با مشارکت و کار تیمی، ارتقای کمی و کیفی بخش آموزشی - تربیتی استان مورد توجه قرار گیرد. اولویت‌های توسعه‌ای هر بخش آموزش و پرورش احصا شود و ضمن آسیب‌شناسی، راهکارهایی برای رفع عقب‌ماندگی‌های این حوزه ارائه و عملیاتی شود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: توسعه و تکمیل زیرساخت‌های آموزشی و مهارت‌آموزی در استان بسیار مهم است. دستگاه‌های ذی‌ربط با همت جدی و هم‌افزایی و ارائه برنامه‌های کاربردی نسبت به رفع مشکلات آموزش و پرورش وارد عمل شوند.

معتمدیان بیان کرد: با توجه به نزدیکی به هفته بزرگداشت مقام معلم با هدف تجلیل از مقام شامخ معلم از ایده‌ها و برنامه‌هایی در این راستا استقبال می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار