به همت جهاد دانشگاهی استان البرز؛

کتاب «اختلال‌های روانی- حرکتی» منتشر شد

خبرگزاری پانا:کتاب «اختلال‌های روانی- حرکتی» تألیف دكتر فریدون یاریاری از سوی مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان البرز منتشر شد.

کد مطلب: ۹۹۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا؛ این کتاب تألیف دكتر فریدون یاریاری ، استادیار گروه روان‌شناسی دانشگاه خوارزمی است که از سوی مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان البرز منتشر شد.
كتاب حاضر در هشت فصل شامل، آسیب ضربه مغزی در کودکان و نوجوانان، اختلال بیش فعالی و کمبود توجه ADHD، اختلال ناهماهنگی رشدیDCD، صرع در کودکان و نوجوانان، فلج مغزی، معلولیتها و ناهنجاریهای دستگاه استخوان بندی، فنون درمانی، روش سازماندهی مجدد عصبی دومن- دلاکاتو و آزمون برتری جانبی هاریس، تدوین شده است.
در مقدمه کتاب «اختلال‌های روانی - حرکتی» آمده است: «افزایش قابل توجه اطلاعات نظری و تجربی در تمامی حوزه‌های دانش بشری امری بدیهی است. در حوزه علم روان‌شناسی و به خصوص حوزه کودکان استثنایی، تحقیقات بسیار گسترده‌ای در دنیای امروز در حال وقوع است که جامعه متخصصین ایرانی باید خود را به این سطوح علمی برساند. در این کتاب سعی شده جنبه‌های نظری و عملی تعدادی از اختلالات شایع روانی- حرکتی از منابع جدید ارائه شود تا برای متخصصین رشته‌های مختلف نیز مفید باشد.»
گفتنی است این کتاب در 312 صفحه و شمارگان 1000 نسخه، از سوی مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان البرز به چاپ رسیده است و علاقه‌ مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن 02177503824 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار