در شهرستان بندرگز:

همایش هفته پیوند و افتتاحیه جشنواره خوارزمی برگزار شد

گرگان(پانا) - همایش هفته پیوند و افتتاحیه جشنواره خوارزمی در شهرستان بندرگز برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۵۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
همایش هفته پیوند و افتتاحیه جشنواره خوارزمی برگزار شد

به نقل از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بندرگز، همایش هفته پیوند و افتتاحیه جشنواره خوارزمی در بندرگز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

علی اکبر معقولی مدیر آموزش و پرورش بندرگز در این افتتاحیه رسالت اصلی آموزش و پرورش را تربیت انسان های کارآمد، مفید، متدین و اخلاق مدار معرفی کرد و گفت: ما در این شرایط حساس باید همه با هم بسیج شویم و از تربیت فرزندانمان غفلت نکنیم در غیر این صورت متحمل خسارات جبران ناپذیری در سطح جامعه خواهیم شد.

وی خاطر نشان کرد: امید است با همکاری خانواده ها با هدف مشارکت تربیتی در امورات مدرسه و همچنین مشارکت در حوزه تصمیم سازی و تصمیم گیری بتوانیم در آینده سازی فرزندانمان مشارکت لازم و کافی را داشته باشیم.

معقولی در ادامه به تشریح و معرفی طرح "خانواده، همیار آموزشگاه" پرداخت و گفت: امید است با اجرای این طرح بتوانیم در جهت تربیت فرزندانمان نقشی بسزا ایفا نماییم.

در ادامه مسعود بیدل نامنی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان ضمن تشریح فعالیت ها و برنامه ها و همچنین شرح وظایف و مسئولیت های انجمن اولیا و مربیان در سطح مدرسه گفت: انجمن باید در زمینه نحوه هزینه کرد بودجه های مدرسه در حوزه تصمیم گیری و تصمیم سازی مشارکت داشته باشد تا بدین طریق کارکردها و بازدهی امور افزایش یابد.

وی خاطر نشان کرد فعالیت های ما باید به گونه ای باشد تا اولیا دیگر مشارکت در امور مدرسه را صرفا در مشارکت مالی محدود نبینند و در فعالیت های تربیتی مدرسه مشارکت داشته باشند.

در این جلسه خان احمدی رئیس اداره آموزش متوسطه دوره اول، ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه گفت امروز کلیه فعالیت ها و برنامه ها باید بر مبنای سند تحول بنیادین باشد و در این سند تاکید بسیاری بر تنوع در آموزش شده است. وی نسبت به کسب رتبه های برتر در سطح استان گلستان در جشنواره خوارزمی ابراز خرسندی کرد و گفت: ان شالله امسال نیز در این حوزه اهتمام لازم را داشته باشید تا از شهرستان بندرگز بتوانیم دانش آموزان عزیز را به مرحله کشوری در اصفهان اعزام کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار