ترمینال بزرگ فرودگاه اردبیل در سفر رئیس جمهور به اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل (پانا) - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت:ترمینال بزرگ فرودگاه اردبیل با هزینه‌کردبیش از ۶۵۰میلیارد ریال درحال احداث بوده که براساس برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های انجام شده در سفررئیس جمهوربه استان افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۸۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ترمینال بزرگ فرودگاه اردبیل در سفر رئیس جمهور به اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

مسعود امامی یگانه درجریان بازدید از فرودگاه اردبیل اظهار داشت : ترمینال بزرگ فرودگاه اردبیل در هشت هزار و ۱۰۰ متر زیربنا احداث شده که با راه‌اندازی آن زمینه برای ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر در فرودگاه اردبیل فراهم می‌شود .

او افزود: این ترمینال با هزینه‌کرد بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال در حال احداث بوده که براساس برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های انجام شده در سفر رئیس جمهور به استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد تا فعالیت این ترمینال به شکل رسمی آغاز شود .

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در این ترمینال بیان کرد: بازسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل به طول سه هزار و ۳۰۰ متر دیگر پروژه در حال اجرای فرودگاه اردبیل است که برای تکمیل آن ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود .

امامی یگانه تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم زمینه برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه را نیز هر چه زودتر فراهم آوریم .

او بهره‌برداری از این پروژه‌ها را از اولویت‌های مهم دانست و گفت: باید پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی این پروژه‌ها انجام شود تا زمینه برای ارتقای خدمات‌رسانی‌ها به مردم فراهم شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار