نماینده ولی فقیه در استان همدان:

معلمان قلب تپنده فرهنگ و هویت جامعه هستند

همدان (پانا) - امام جمعه همدان در سی و پنجمین یادواره بزرگداشت مقام معلم که روز گذشته در خانه معلمان استان برگزار شد ضمن تبریک هفته معلم، واژه معلم را یک واژه مقدس و مورد احترام در اذهان بیان کرد و معلم ها را در خاطرات ماندگار دانست.

کد مطلب: ۹۱۳۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان قلب تپنده فرهنگ و هویت جامعه هستند

آیت الله شعبانی با بیان این که قرآن بر مسائل آموزشی و پرورشی به ویژه تزکیه تأکید خاصی دارد، گفت: علم بدون تزکیه تبدیل به خطر برای جامعه می شود.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: اگر کسی می خواهد از علم خیر ببیند و بهرمند شود، احترام به معلم را باید اصل قرار دهد.

او رشد و تعالی جامعه را وابسته به معلمان دانست و خاطرنشان کرد: معلمان تربیت کنندگان انسان هستند و به نوعی هویت بشری را شکل می دهند.

امام جمعه همدان با تأکید بر اهمیت علم آموزی و جایگاه معلم، گفت: کسی که انسانیت را تعلیم می دهد، باید منزلت اجتماعی بالایی داشته باشد.

او با بیان این که معلمان قلب تپنده فرهنگ و هویت جامعه هستند، افزود: این قشر فرهیخته اندیشیدن را آموزش می دهند که از اهمیت خاصی برخوردار است.

در این مراسم که مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولین نیز حضور داشتند، از 58 معلم نمونه استان تجلیل به عمل آمد.
در حاشیه این مراسم آثار هنرآموزان هنرستان های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان در قالب نمایشگاهی در معرض دید حاضران قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار