مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

دغدغه‌ها و حساسیت ‌های ائمه جمعه نسبت به مسائل آموزش و پرورش قابل تحسین است

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد دغدغه‌ها و حساسیت ‌های ائمه جمعه نسبت به مسائل آموزش و پرورش قابل تحسین است.

کد مطلب: ۱۳۱۳۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دغدغه‌ها و حساسیت ‌های ائمه جمعه نسبت به مسائل آموزش و پرورش قابل تحسین است

محمود نقوی در نشست صمیمی و هم اندیشی با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه استان که صبح امروز در اردوگاه گنجنامه برگزار شد، با بیان اینکه تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت بدون همکاری و مشارکت مردم و دستگاه‌ های مختلف به ویژه حوزه علمیه و ائمه جمعه میسر نیست، اظهار کرد: همه باید برای ساختن فردای بهتر نسل‌های آینده، آموزش و پرورش را یاری کنیم.

نقوی، توجه به بنیان خانواده به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: در هر جامعه‌ای خانواده می‌تواند نقطه پیشرفت یا سقوط باشد که ظهور و بروز آسیب‌های اجتماعی مختلف و رفتارهای پرخطر می‌طلبد که به کانون خانواده نگاه و توجه بیشتری شود.

وی شناخت دردها و مشکلات آموزش و پرورش در هر شهرستان و منطقه را یادآور شد و گفت: با تشکیل جلسات هم اندیشی در همه شهرستان‌ها و مناطق از همه دلسوزان و صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت، مسائل آموزش و پرورش مورد توجه بیشتری قرار خواهد گرفت که قطعاً ائمه جمعه می‌توانند در این زمینه بسیار تأثیرگذار باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان رسالت آموزش و پرورش را تربیت انسان دانست و گفت: تربیت نسلی خلاق، پرسشگر و امیدوار به آینده در تراز نظام جمهوری اسلامی بر عهده آموزش و پرورش است که بدون مشارکت مردم و خانواده‌ها تحقق آن امکان پذیر نیست.

وی افزود: ائمه جمعه با روشنگری مباحث روز جامعه و ترویج فرهنگ زیبای دینی و اخلاقی نقش مهم و تأثیر گذاری در روند حرکت پیشرفت نظام اسلامی دارند.

نقوی در ادامه گزارشی مبسوط از اقدامات صورت گرفته درمورد پروژه مهر و بازگشایی مدارس به اعضای حاضر در جلسه ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار