نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان:

کمیته مشترک ائمه جمعه و مسئولین آموزش و پرورش در هر شهرستان به صورت منظم برگزار شود

همدان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار کرد کمیته مشترک ائمه جمعه و مسئولین آموزش و پرورش در هر شهرستان و منطقه به صورت منظم برگزار شود.

کد مطلب: ۱۳۱۳۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
کمیته مشترک ائمه جمعه و مسئولین آموزش و پرورش در هر شهرستان به صورت منظم برگزار شود

حبیب الله شعبانی موثقی در نشست صمیمی و هم اندیشی ائمه جمعه با مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان که صبح امروز در اردوگاه گنجنامه برگزار شد، اظهار کرد: در کنار بیانیه گام دوم انقلاب، سند مهم دیگری چون سند تحول بنیادین داریم که سندی بسیار کارگشاست.

شعبانی افزود: تربیت زیربنای هر جامعه است و باید همه دستگاه‌ها دست به دست هم دهیم و از تمامی ظرفیت ها استفاده کنیم تا دستگاه تعلیم و تربیت عملکرد خوبی داشته باشد و به تبع آن آموزش جامع تر و بهتری برای نسل آینده رقم بخورد.

وی از ائمه جمعه سراسر استان همدان خواست هر طرح و برنامه تحولی که راجع به مسائل آموزش و پرورش دارند ارائه دهند تا در برنامه تحولی آموزش و پرورش استان گنجانده و مورد استفاده قرار گیرد.

امام جمعه همدان ارتقای کیفی فعالیت‌های تربیتی، آموزشی، پژوهشی و مهارت آموزی در مدارس را از رویکردهای مهم در آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: تشکیل منظم کمیته های مشترک و اتاق فکر ائمه جمعه و مسئولین آموزش و پرورش در هر شهرستان و منطقه، ایجاد نمایشگاه دائمی دفاع مقدس و استفاده دانش آموزان از اردوگاه های خاص تربیتی و هیجانی در آموزش و پرورش را بخشی از اقدامات مورد انتظار در آموزش و پرورش عنوان کرد.

شعبانی افزود: مسائل آموزش و پرورش از دغدغه‌های ائمه جمعه استان است که قطعاً با تلاش های دلسوزانه فرهنگیان و معلمان، امید می‌رود شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش آموزش و پرورش برای تربیت نسل‌های آینده باشیم.

در این جلسه ائمه جمعه استان دغدغه‌ها و مشکلات آموزش و پرورش در شهرستان‌ها و مناطق را مطرح کرده و پیشنهادات خود را جهت ارتقای مسائل آموزشی و فرهنگی به مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار