در گفت‌وگو با پانا

خوش‌خبر: قرارداد کولاکوویچ تمدید شد اما به او گفتند به ایران برنگردد

دیگر به والیبال برنمی‌گردم

تهران (پانا) – سرپرست سابق تیم ملی والیبال ایران علت حضور نیافتن ایگور کولاکوویچ در ایران را دستور فدراسیون والیبال در زمان ریاست احمد ضیایی عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۷۹۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
خوش‌خبر: قرارداد کولاکوویچ تمدید شد اما به او گفتند به ایران برنگردد

امیر خوش‌خبر، سرپرست ‌سابق تیم ملی والیبال، در گفت‌وگو با پانا درباره وضع قرارداد ایگور کولاکوویچ سرمربی صربستانی تیم ملی گفت: کولاکوویچ وقتی به ایران آمد و به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد، قراردادش به صورت 2+2 بود، به این معنی که اگر بعد از دو سال طرفین از هم رضایت داشتند دوباره قرارداد به مدت دو سال دیگر تمدید شود. قرارداد دو ساله اول کولاکوویچ فوریه امسال به اتمام رسید و به خاطر رضایت طرفین باعث شد آنها متممی به قرارداد اضافه کنند و دوباره کولاکوویچ با رضایت هیأت رئیسه فدراسیون و احمد ضیایی رئیس فدراسیون به عنوان سرمربی انتخاب شد.

وی ادامه داد: ایگور چند پیشنهاد از کشورهای مختلف داشت و همان زمان هم اعلام کرد اگر با او تمدید قرارداد نمی‌کنند به سراغ دیگر پیشنهاد‌هایش برود به همین خاطر مسئولان وقت فدراسیون با هم تشکیل جلسه دادند و در نهایت همگی اعلام کردند که از عملکرد او راضی هستیم و قرارداد او تمدید شد.

سرپرست سابق تیم ملی والیبال در خصوص نیامدن کولاکوویچ به ایران عنوان کرد: او قصد داشت به ایران بیاید چون چند ماه هم است که حقوقش پرداخت نشده است. اما زمانی که ما در بلغارستان بودیم ضیایی در تماس با من گفت برای ایگور بلیت بگیرید تا به خانه‌اش برود و استراحت کند. البته دستیاران ایگور هم شهریور قراردادشان به پایان رسید اما فدراسیون به آن‌ها هم اعلام کرد هر وقت پولتان آماده شد به شما می‌گوییم بیایید.

خوش‌خبر ادامه داد: اگر ما شرایط را برای ایگور فراهم کرده بودیم و او از آمدن به ایران امتناع کرده بود آنوقت می‌توانستیم طبق قرارداد با او برخورد کنیم اما کولاکوویچ اصرار داشت به ایران بیاید و حتی بازی‌های لیگ را هم ببیند اما متاسفانه این اتفاق نیافتاد. این‌که اتفاقات پیش‌پا افتاده‌ای برای مربیانی در سطح کولاکوویچ که سالیان سال است قرارداد حرفه‌ای منعقد می‌کنند، کاملاً حل شده است. وقتی فدراسیون به آن‌ها می‌گوید بیا باید بیاید و وقتی می‌گوید برو باید برود. به کولاکوویچ هم گفتند به ایران نیاید و او هم نیامد.

وی در خصوص نامزد شدنش برای حضور در انتخابات فدراسیون والیبال گفت: من دیگر به والیبال برنمی‌گردم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار