خوش‌خبر: تیم ملی تا سفر به ایتالیا دیدار تدارکاتی نخواهد داشت

تهران (پانا) - سرپرست تیم ملی والیبال در پایان هفته اول تمرین تیم ملی، آخرین وضعیت ملی‌پوش‌ها را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
خوش‌خبر: تیم ملی تا سفر به ایتالیا دیدار تدارکاتی نخواهد داشت

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین هفته اردوی تیم ملی والیبال مردان ایران، عصر پنج‌شنبه به پایان رسید و ملی‌پوشان روز جمعه استراحت می‌کنند.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره نخستین هفته تمرینات این تیم گفت: اردوی تیم ملی از ۱۱ فروردین با ورود بازیکنان آغاز شد و تمرینات نیز از روز ۱۴ فروردین با حضور مربیان ایرانی و طبق برنامه تدوین شده ولادیمیر آلکنو شروع شد.

امیر خوش‌خبر با بیان این که متاسفانه شروع تمرینات با شرایط خیلی سخت کرونا در کشور همراه بود و به همین دلیل بر رعایت دقیق پروتکل‌ها خیلی تاکید داریم، افزود: در بدو شروع تمرینات، یکی از مربیان خوب تیم ملی (پیمان اکبری) مبتلا به کرونا شد و به قرنطینه رفت و در حال حاضر، تمرینات با مدیریت محمدرضا تندروان و بر اساس برنامه سرمربی تیم برگزار می‌شود.

وی با یادآوری این که تا کنون مشکل خاصی نداشتیم و تمرینات بسیار خوب پیش رفته و بر اساس دستورات سرمربی تیم ملی کارها انجام شده است، گفت: اکثر تمرینات، متمرکز بر روی مسایل بدنسازی و فیزیوتراپی بازیکنان است. در مجموع، به رغم استرس وجود ویروس کرونا، در یک هفته گذشته اردوی منظم و خوبی داشتیم. امیدوارم هفته آینده تعدادی از بازیکنان پس از تست منفی کرونا به اردو ملحق شوند تا کم کم به تعداد کامل نفرات در تمرینات برسیم.

سرپرست تیم ملی با اشاره به این که توماس توتولو کمک‌مربی ایتالیایی تیم ملی کشورمان روز ۲۴ فروردین ماه وارد ایران می‎شود، ادامه داد: ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی نیز روز ۲۷ فروردین به تهران خواهد آمد.

خوش‌خبر تاکید کرد: برای رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری اردو در محیط امن، تمرینات تا اعزام به ایتالیا ادامه دارد و قبل از سفر به شهر ریمینی برای حضور در لیگ ملت‌ها، بازی تدارکاتی نخواهیم داشت. پیش از این، قرار بود تیم به کازان اعزام شود که به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، لغو شد.

وی درباره زمان ورود سایر لژیونرها و سعید معروف کاپیتان تیم ملی به اردو گفت: بردیا سعادت عصر چهارشنبه به اردو ملحق شد و تمرینات خود را از روز پنج‌شنبه شروع کرد. سعید معروف نیز احتمالا هفته آینده به اردو ملحق می‌شود. منتظر ورود سایر لژیونرها هستیم که برنامه‌ریزی زمان استراحت، ورود به اردو و تمرین آنان با آلکنو است.


پروتکل‌های بهداشتی سرعت تمرینات را کم می‌کند

کمک‌مربی تیم ملی والیبال نیز درباره هفته نخست تمرینات ملی‌پوشان گفت: رعایت و انجام پروتکل‌های بهداشتی، کمی وقت‌گیر است اما باید به درستی انجام شود و بازیکنان تا به این شیوه تمرین عادت کنند، کمی زمان می‌برد.

محمدرضا تندروان تصریح کرد: در این هفته، اولویت کاری و عمده تمرینات برای آمادگی جسمانی بازیکنان بوده است. تمرینات توپی هم انجام دادیم که سه روز اول، بدون پرش بود و در ادامه، پرش هم اضافه شد. در حال حاضر بازیکنان به آمادگی خوبی برای ادامه تمرینات توپی در هفته آینده رسیده‌اند و مشکلات ناشی از ۱۵ روزی که در دوران تعطیلات نوروز بدون تمرین بودند را پست سر گذاشتند و در آینده، حتما تمرینات روانی و ذهنی نیز خواهند داشت.

تیم ملی والیبال ایران در سال جاری لیگ‌ ملت‌ها و بازی‌های المپیک توکیو را پیش رو دارد و خود را برای حضور شایسته در این رقابت‌ها آماده می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار