دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با خانواده شهید پور بهشتیان در رشت

رشت(پانا)-به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با آقای پور بهشتیان، پدر دو شهید دانش آموز و همچنین همسر شهید فرهنگی دیدار و از صبر و رشادت های این خانواده شهید تقدیر کرد.

کد مطلب: ۸۶۷۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با خانواده شهید پور بهشتیان در رشت

به گزارش پانا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نادر جهان آرای در دیدار با این همکار فرهنگی با اشاره به جاودانگی شهدا خاطرنشان کرد: با وجود گذر زمان طولانی از دوران ایثار و شهادت یاد فرهنگ جهاد و مقاومت در کشورمان هنوز جاری است. وی زندگی عزتمندانه را هنر مردان خدا دانست و گفت: شهدا با ایثار جان خود عزت ابدی را انتخاب کردند و اکنون هم خانواده شهدا مشعل دار فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون خون پاک شهدا است گفت : مکتب شهیدان بزرگترین مکتب تعلیم و تربیت است.
جهان آرای افزود : علاوه بر انجام وظایف کاری برای تعلیم و تربیت به نسل جوان در تلاشیم تا با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، رهرو راه این بزرگ مردان باشیم.

گفتنی است حامد و حنانه پور بهشتیان دانش آموزان پایه چهارم و اول ابتدایی به همراه مادر بزرگوارشان خانم بدرالنساء ساکتی بر اثر حمله هوایی رژیم بعثی عراق به شهر تبریز در 16 بهمن سال 65 به شهادت رسیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار