خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همه‌ی ماست

کرمانشاه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه،در نشست کارگروه خدمت‌رسانی به ایثارگران گفت: همه‌ی ما به شهیدان مدیون هستیم و باید در خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران، بیشترین تلاش خود را به‌کار گیریم

کد مطلب: ۸۶۴۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همه‌ی ماست

مجید یزدان‌پناه افزود: با تاکید بر یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس و رشادت‌های سربازان دلیر جبهه ایران اسلامی‌مان برای نسل امروز انقلاب، دانش آموزان را با حماسه‌سازان دوران جنگ تحمیلی و با آرمان‌های بلند شهیدان و امام شهیدان بیشتر آشنا کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه گفت: خدمت به شهیدان و خانواده آنها، وظیفه‌ی همه‌، به‌خصوص آموزش و پرورش استان است. شهیدان ما رفتند و شجاعانه جنگیدند و حماسه آفریدند تا وجبی از خاک ایران عزیز به دست معاندان اسلام و انقلاب نیفتد. آنها می‌دانستند که مرگ در کمین آنهاست؛ اما چون آرمان‌شان شهادت و الگویشان سرور و سالار شهیدان بود، از میان ماندن و پرواز، پرواز با بال‌های خونین را انتخاب کردند.

مجید یزدان‌پناه خاطر نشان کرد: امروز هم در جبهه اقتصادی و سیاسی، با همان روسیاهان تاریخ روبرو هستیم، شکست خوردگانی که همچنان از دور ما را می‌نگرند و منتظر نفوذ هستند؛ اما مردم و دولت ما بعد از 40سال، دست در دست هم، با اتحاد و همدلی و با همان روحیه‌ی انقلابی دوران دفاع از آب و خاکمان، با تیزبینی ایرانی اسلامی خود که خاص ملت ماست، یک بار دیگر پیروز میدان هستند و حماسه خواهند ساخت و آمریکا و همراهان عربی‌اش، این را خوب می‌دانند.

این مقام مسئول آموزش و پرورش استان به کلام رهبر انقلاب اشاره کرد که "امروز فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست" و خاطر نشان کرد: این مهم باید در سرلوحه برنامه‌های‌مان باشد و خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه‌ی همه‌ی ماست.

در ادامه، فرشید پرورتبار، مشاور و مسئول هماهنگی حوزه‌ی ایثارگران در آموزش و پرورش استان، ضمن ارائه گزارش کاملی از خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و تشکیل میز خدمت‌ مخصوص این عزیزان برای نخستین‌بار در سطح کشور، در اداره کل آموزش و پرروش استان، گفت: همه ما خادم خانواده‌های این عزیزان هستیم و فرهنگ خدمت‌رسانی و تسهیل امور خانواده‌های معظم شهدا در اولویت برنامه‌های ماست که انشاالله محقق گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار