همه مدیون و مرهون فداکاری خانواده شهدا و ایثارگران هستیم

خرم آباد ( پانا ) - مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان در جلسه ستاد شاهد گفت: همه ما مدیون و مرهون فداکاری خانواده شهدا و ایثارگران هستیم

کد مطلب: ۸۵۹۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
همه مدیون و مرهون فداکاری خانواده شهدا و ایثارگران هستیم

رضا زینی وند مقدم گفت: یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را باید همواره به نیکی در جامعه جاری و ساری گردد و لازم است بیش از پیش ارج و منزلت بیشتری به این قشر بگذاریم.
وی افزود: همه مدیون و مرهون فداکاری خانواده شهدا و ایثارگران هستیم چرا که اگر آنان نبودند تداوم انقلاب به خطر می افتاد.

وی با تاکید بر اهمیت مدارس شاهد بعنوان مدارس خاص بر ضرورت ارتقای کیفیت آموزشی اینگونه مدارس تاکید کرد و گفت: امروز فرزندان شاهد بعنوان امانت در دست ما هستند و ضرورت دارد در زمینه تعلیم و تربیت نهایت تلاش خود را بکار گیریم.

وی تصریح کرد ؛در زمینه ثبت نام دانش آموزان دقت کافی بعمل آمده تا بر اساس سامانه سجا و بر محور قانون باشد .

رضا زینی وند مقدم با اشاره به رزمنده پرور بودن استان لرستان به رشادت ها ی رزمندگان لرستان در دوران دفاع مقدس و نقش آنان در پیروزی های جبهه و جنگ پرداخت و هفته دفاع مقدس را فرصت خوبی یرای معرفی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نامید.

مدیر کل بنیاد شهید لرستان گفت: امروزه فضای مجازی بیشترین تأثیر را بر افکار عمومی دارد باید سعی کنیم با راهکارهای بهتر و به روز تر فرهنگ ایثار و شهادت را در فضای مجازی نشر دهیم.
سید حسین نازاریان افزود: خاطرات شهدا و ایثارگران در ذهن دانش آموزان می ماند و این خاطرات نیاز به تجزیه و تحلیل دارند که تأثیرگذاری بهتری داشته باشند.
نازاریان ابراز امیدواری کرد که با کمک مسئولان آموزش و پرورش برنامه خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طراحی کنیم و پیشنهاداتی را برای طرح در کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تهیه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار