رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

برگزیدگان مسابقات قرآنی به مرحله کشوری اعزام می شوند

کرمانشاه (پانا) - مسابقات قرآن مدارس استعدادهای درخشان استان در دبیرستان فرزانگان شهر کرمانشاه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۰۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان مسابقات قرآنی به مرحله کشوری اعزام می شوند

رییس اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان استان کرمانشاه درگفتگو با پانا مطرح کرد: بیست و پنجمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان در مرحله استانی (میانی) در سال تحصیلی 97 - 96 با حضور دانش‌آموزان دختر و پسر منتخب دوره متوسطه اول و دوم مدارس استعدادهای درخشان به پایان رسید.

علی مرادی با اشاره به اهداف برگزاری این کنگره افزود: به منظور توسعه و ترویج قرائت، حفظ، تفسیر، تدبر، فهم و عمل به معارف و دستورات قرآن کریم و اعتلای اخلاق، ایمان و بصیرت دینی و تقویت فضای معنوی و قرآنی در بین دانش‌آموزان این مدارس از یکم تا دوم مردادماه 97 این مسابقات برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری برگزار می شود، اظهار داشت: این مسابقات در مرحله استانی کار خود را به پایان رساند و برگزیده‌گان رشته‌های حفظ، قرائت و معارف قرآن به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

رییس اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان استان گفت: در حدود 50 دانش‌آموز در مرحله استانی با هم با رقابت پرداختند و برگزیدگان آنان به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

وی در خصوص مرحله نهایی این مسابقات که به صورت متمرکز در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود اظهار کرد: مسابقات مرحله نهایی (کشوری) در رشته‌های حفظ، قرائت و معارف قرآن کریم، با حضور دانش‌آموزان منتخب استان‌ها برگزار می‌شود و از نفرات اول تا سوم در هر رشته تقدیر به عمل می‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار