در گفت‌وگو با پانا

رضا شاهرودی: تمدید قرارداد با کی‌روش به نفع فوتبال ایران است اما باید او را مدیریت کنند

(پانا) - مربی تیم ملی فوتبال امید ایران تمدید قرارداد با کی‌روش را مفید می‌داند اما معتقد است فدراسیون فوتبال باید این مربی پرتغالی را مدیریت کند.

کد مطلب: ۸۳۲۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
رضا شاهرودی: تمدید قرارداد با کی‌روش به نفع فوتبال ایران است اما باید او را مدیریت کنند

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با پانا درباره عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه 2018 گفت: بازیکنان تیم ملی نه تنها مقابل پرتغال بلکه مقابل مراکش و اسپانیا هم عالی کار کردند ولی متاسفانه شانس با ما در این جام جهانی همراه نبود و نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

وی ادامه داد: باید تبریک ویژه‌ای به علیرضا بیرانوند بگویم که با مهار پنالتی رونالدو روحیه تیم ملی را بالا برد. متاسفانه در این بازی داوری با ما مهربان نبود و ای کاش اتفاقات طور دیگری رقم می‌خورد.

مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 درباره ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش گفت: از وقتی که به عنوان مربی در تیم امید مشغول به کار شدم ایمان آوردم که فوتبال ایران پر از استعداد است و اگر کی‌روش در ایران بماند تیم ملی وضع بسیار خوبی در آینده خواهد داشت. قطعاً ادامه همکاری کی‌روش با فوتبال ایران به نفع ما خواهد بود اما به شرطی که مسئولان فدراسیون بیش از گذشته او را مدیریت کنند. کی‌روش به خوبی فوتبال ایران را می‌شناسد و این نکته مهمی برای حفظ او است. از طرف دیگر بازیکنان تیم ملی هم به خوبی کی‌روش را می‌شناسند.

شاهرودی درباره کیفیت جام جهانی 2018 خاطرنشان کرد: تیم‌های قدرتمند دنیا نسبت به جام‌های قبل بسیار ضعیف‌تر ظاهر شدند و این باعث شد تیم‌های درجه دو بتوانند بیش از گذشته خود را نشان دهند. به اعتقاد من بهترین بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی علیرضا بیرانوند، وحید امیری، امید ابراهیمی و احسان حاج‌صفی بودند و آنها حتی از بازیکنان لژیونر هم آماده‌تر ظاهر شدند.

مربی تیم ملی فوتبال امید فوتبال ایران در پایان گفت: بعد از تساوی ایران مقابل پرتغال مردم ما نشان دادند هیچ چیزی مانند فوتبال نمی‌تواند آنان را خوشحال کند. این تساوی برای ما ارزشمند است چرا که بازیکنان ما با جنگندگی تمام مقابل کسانی به میدان رفتند که از همه نظر از ما برتری داشتند. تیم ملی حتی قبل از اعزام به جام جهانی تعداد بازی‌های تدارکاتی کمی داشت و همه این‌ها بر روی عملکرد تیم تأثیر گذاشت. در هر حال بازیکنان ما جانانه جنگیدند و امیدواریم که در جام ملت‌ها این بار مردم را به خاطر قهرمانی تیم ملی در آن مسابقات شادتر از همیشه ببینیم. ما باید در این رشته اصولی‌تر حرکت کنیم تا بتوانیم حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار