رضا شاهردودی در گفت و گو با پانا:

بازیکنان پرسپولیس مغرور شوند صدر را از دست می دهند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس باید به خوبی آگاه باشند که در این مدت باقی مانده تا لیگ تمام تیم ها برای رسیدن به پیروزی می جنگند و اگر کمی غفلت کنند ممکن است صدرنشینی را از دست بدهند.

کد مطلب: ۶۰۹۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد

رضا شاهرودی در گفت وگو با پانا درباره بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان و شکست این تیم در روزهای ابتدایی سال 96 گفت: متاسفانه پرسپولیس در بازی حساس و مهم مقابل صنعت نفت بسیار ضعیف ظاهر شد و این موضوع هم تنها مربوط به یک بازیکنان یا دو بازیکن نبود بلکه کل تیم عملکرد ضعیفی داشتند و باید هر چه زودتر این موضوع را کادر فنی تا بازی های باقی مانده رفع کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه بازیکنان پرسپولیس انگیزه لازم برای پیروزی در این بازی را نداشتند و به واسطه صدرنشینی و اختلافی که دارند تمایل زیادی به پیروزی از خود نشان ندادند.

شاهرودی عنوان کرد: پرسپولیسی ها در نیمه دوم با اینکه برتر بودند و تمام زمان بازی را در اختیار داشتند اما حملات یکنواختی داشتند و نتوانستند از این حملات به نتیجه برسند. به هر حال این بازی به سود صنعت نفت تمام شد و بازیکنان پرسپولیس باید به خوبی آگاه باشند که در این مدت باقی مانده تا لیگ تمام تیم ها برای رسیدن به پیروزی می جنگنند و اگر کمی غفلت کنند ممکن است صدرنشینی را از دست بدهند.

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: البته پرسپولیس همچنان صدرنشین است و با تیم دوم جدول 9 امتیاز اختلاف دارد. شاید تعطیلات لیگ بر روی بازیکنان تاثیر داشته اما به هر حال این تعطیلات برای همه تیم هاست. البته ناگفته نماند که بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی با الریان از نظر ذهنی و جسمی کمی خسته بودند و ملی‌پوشان هم دو بازی سخت و سنگین ملی را پشت سر گذاشته بودند از لحاظ بدنی و ذهنی تخلیه شده بودند. اما به هر حال پرسپولیسی ها باید بدانند اگر در این بازی های آخر مغرور شوند برای آنها گران تمام می شود و باید تمام تلاششان را به کار بگیرند تا پیروزی میدان شوند.

وی در پایان به نبود رامین رضاییان در این بازی اشاره کرد و گفت: به هر حال نبود این بازیکنان با توجه به اینکه از نظر فنی بسیار قدرتمند است در روند تیم تاثیر گذاشته است اما برانکو او را نبخشیده و راضی هم نمی شود که دوباره بر سر تمرینات حاضر شود. متاسفانه پادرمیانی های بزرگان هم تاثیری نداشت و این بازیکنان همچنان مورد خشم برانکو است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار