رضا شاهرودی در گفت و گو با پانا:

پرسپولیس بعد از گل اول دچار غرور کاذب شد/ رحمتی قصد وقت کشی داشت

مدافع چپ اسبق پرسپولیس معتقد است غرور کاذب و خارج از حد و اندازه های واقعی بودن بازیکنان برانکو را عامل شکت پرسپولیس در دربی دانست.

کد مطلب: ۵۹۷۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد

رضا شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره بازی استقلال و پرسپولیس در دربی گفت:هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند.پرسپولیس طوفانی شروع کرد و با گل اول دچار غرور کاذب شد همین موضوع باعث شد بازیکنان مانند همیشه نباشند و خود را برنده بازی بدانند اما استقلال با وجود بازیکنان جوان و تازه نفسی که داشت در چندین موقعیت پرسپولیس را غافلگیر کرد و با گل دوم تقریباً می‌توانیم بگوییم تمرکز تیم پرسپولیس بهم ریخته شد.

وی افزود: از طرفی استقلال رفته‌رفته شرایط خوبی پیدا کرده است این تیم با وجود نوساتاتی که امسال داشت از یک طرف درگیر مسائل مالی بود و از طرفی دیگر نقل و انتقالات زمستانی برای آن‌ها بسته شد اما همه این‌ها باعث نشد بازیکنان روحیه خود را از دست بدهند و در همین چند بازی اخیر عمل‌کرد قابل قبولی از خودشان نشان دادند.

بازیکن پیشین پرسپولیس به عمل‌کرد بازیکنان پرسپولیس اشاره کرد و گفت: به نظرم بازیکنان پرسپولیس در حد و اندازه خود ظاهر نشدند. طارمی چند موقعیت گل را از دست داد و اگر در دقیقه 50 شوت طارمی درون دروازه می‌نشست شاید پرسپولیس برنده این دیدار بود اما این اتفاق نیافتاد و همه شرایط به سود استقلال شد.از طرفی نبود کامیانی نیا در روند تیم تاثیرگذار بود و به خوبی نبود او حس شده بود و پرسپولیس را دچار مشکل کرد.

شاهرودی با بیان اینکه همه چیز به یک بازی ختم نمی‌شود اظهار کرد: این بازی تمام شد و نتیجه آن هم در تاریخ ثبت شد اما مهم این است که پرسپولیس هنوز صدرنشین است و از استقلال 10 امتیاز و از تراکتور سازی شش امتیاز جلو است و با روند روبه رشدی که امسال پرسپولیس در لیگ داشت به طور حتم قهرمان خواهد بود. اگر چه از دست دادن این سه امتیاز سخت بود اما دربی همین است و نتسجه آن غیرقابل پیش‌بینی است. فوتبال جنگ تن به تن است و هیچ کسی نمی‌تواند از ابتدا بازی خودش را برنده میدان بداند.

بازیکن پیشین پرسپولیس همچنین در مورد درگیری‌هایی که در پایان بازی بین دو کاپیتان تیم ها اتفاق افتاد، عنوان کرد: به هر حال دربی حساسیت و تنش‌های خاص خودش را دارد. مهدی رحمتی در پایان بازی تیمش برنده شده بود و قصد وقت کشی را داشت که دست به آن حرکت زد. سیدجلال حسینی هم تحت فشار بود و طبیعی بود هر دو بازیکن ری اکشن های غیرحرفه ای انجام بدهند.اما نفس عمل درست نبود و من خودم این رفتار را نمی‌پسندم. هردو بازیکن کاپیتان تیم بودند و باید جو را آرام کنند و اجازه ندهند بازیکنان جوانتر به حاشیه بروند اما خودشان حاشیه ساز شدند که به نظرم رفتار درستی نبود. شاید اگر مهدی رحمتی هم جای سیدجلال بود همین کار را انجام می‌داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار