نشست مشترک مدیرکل آموزش و پرورش ایلام با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس

ایلام (پانا) - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ایلام گفت: گنجینه هایی از دوران دفاع مقدس در سینه فرهنگیان نهفته است.

کد مطلب: ۸۳۲۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست مشترک مدیرکل آموزش و پرورش ایلام با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس

مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشست مشترک با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با بیان نقش خطیر فرهنگیان و دانش آموزان در سال های دفاع مقدس به ایثار گری ها و رشادت ها اشاره نمودند.

وی فرهنگیان را ستون های خط مقدم جبهه قلمداد نمود و گفت: درس آمادگی دفاعی بهترین فرصت برای ترویج روح مقاومت و آمادگی و حلقه ارتباط دوران دفاع مقدس با دانش آموزان است.

رستم زاد افزود: فرهنگیان گنجینه هایی از دوران دفاع مقدس در سینه نهفته دارند که باید در مستند سازی و تصویر سازی آنان گام برداریم.

در این نشست سرهنگ پاسدار شرف بیانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان نقش آموزش و پرورش را در حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس برجسته دانست و از همراهی و هم فکری اداره کل آموزش و پرورش استان در برپایی نمایشگاه آثار دوران دفاع مقدس قدردانی نمود.

لازم به یادآوری است بخشی از نمایشگاه دائمی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان به منظور مستند سازی و انعکاس نقش فرهنگیان و دانش آموزان در دوران دفاع مقدس به آموزش و پرورش استان اختصاص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار