مدیر آموزش و پرورش شهر قدس :

حمایت از کالای ایرانی ، باید در تمامی سطوح آموزش و پرورش عملیاتی و اجرایی شود

شهر قدس (پانا ) - راه کارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در کمیته برنامه ریزی شهرقدس مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۳۰۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از کالای ایرانی ، باید در تمامی سطوح آموزش و پرورش عملیاتی و اجرایی شود

محمدرضا بهمنش ، در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان به بیان راه کارها و برنامه ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی پرداخته و با تأکید بر لزوم عملیاتی نمودن شعار سال (حمایت ازتولید داخلی) در همه سطوح آموزش و پرورش وپرورش گفت : اقتصاد مقاومتی ، به معنای مصرف نکردن نیست،بلکه به معنای بهینه وصحیح مصرف کردن است که شامل مباحثی از جمله، توجه بیشتر به برنامه ریزی، استفاده گسترده از فناوری های نوین ، کاهش ضایعات ، جلسات و ماموریت های غیر ضروری ، تشویق همکاران ساعی و موفق در این زمینه ،هزینه نمودن هوشمندانه منابع و امکانات ، مدیریت صحیح منابع، مدیریت بهینه مصرف و استفاده حداکثری از زمان، منابع و امکانات و نظایر آن است.

مدیر آموزش و پرورش شهر قدس ادامه داد : معاونت ها و کارشناسی ها ، باید برنامه مشخصی جهت عملیاتی نمودن شعار سال و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در حوزه ی کاری خود تدوین و به اجرا گذارند.

وی ، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ،حمایت از تولید داخل را از ارکان اقتصاد مقاومتی برشمردو تاکید نمود : مسئولین کارشناسی ها ، ضمن توجه به این مهم نسبت به تسری برنامه ها و اقدامات خود به سطح مدارس نیز اقدام نمایند.

/خبرنگار :شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار