معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر:

دوره های توانمندسازی تاثیر زیادی در اجرای فعالیت ها دارد

بوشهر ( پانا ) معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:دوره های توانمندسازی مربیان و معاونین پرورشی تأثیر زیادی در اجرای فعالیت ها دارد و بایددر شهرستان ها و مناطق با جدیت برگزار شود.

کد مطلب: ۸۱۲۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
دوره های توانمندسازی تاثیر زیادی در اجرای فعالیت ها دارد

سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست کارگروه پرورشی استان با بیان اینکه دوره های توانمندسازی مربیان و معاونین پرورشی تأثیر زیادی در اجرای فعالیت ها دارد گفت:دوره های توانمندسازی در شهرستان ها و مناطق برگزار شود و همکاران نظرات و بازخورد خود را در این دوره ها بیان کنند.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت انتخاب رشته صحیح برای دانش آموزان پایه نهم تحصیلی کتاب هدایت تحصیلی تهیه و در اختیار دانش آموزان و اولیاء آنان قرار گیرد.

محمود حق دوست رئیس اداره امور تربیتی استان بوشهر نیز گفت : سرگروه های پرورشی گزارش بازدید از مدارس در شهرستان ها و مناطق را جمع آوری و جهت آرشیو به اداره امور تربیتی استان ارسال کنند.

رئیس اداره امور تربیتی استان با اشاره به اینکه جشنواره های تجارب برتر تربیتی و الگوهای برتر تدریس تفکر و سبک زندگی برگزار شده است؛ بیان داشت:نتایج داوری این جشنواره ها به زودی اعلام می شود.

حق دوست تصریح نمود : با توجه به اهمیت مسائل پرورشی تحلیل محتوای کتب درسی جدیدالتألیف با رویکرد پرورشی انجام می شود.

در پایان اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را در خصوص موضوعات مطرح شده بیان کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار