دوره توانمندسازی نیروی انسانی و ارتقای دانش حرفه‌ای معلمان خارگ برگزار شد

خارک (پانا) - در راستای توانمندسازی نیروی انسانی، کارگاه ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای معلمان با حضور آموزگاران مقطع ابتدایی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش خارگ، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دوره توانمندسازی نیروی انسانی و ارتقای دانش حرفه‌ای معلمان خارگ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه خارگ، با توجه به ضرورت تقویت مهارت‌های حرفه‌ای معلمان و ایجاد تغییر در دانش، بینش، نگرش و رفتار معلمان، این کارگاه برگزار شد.

فاطمه ندیم زاده، رییس آموزش و پرورش خارگ، تبادل نظر و بررسی مشکلات، ارتقای اطلاعات علمی، عملی و مهارتی و افزایش دانش شغلی معلمان را از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی برشمرد.

ندیم زاده اظهار کرد: ارتقای مهارت علمی و حرفه ای آموزگاران و بهبود روش‌های آموزشی با استفاده از شیوه های مختلف دانش افزایی مانند کارگاه های آموزشی، دوره ضمن خدمت، مربیگری آموزشی و درس پژوهی از اولویت های اساسی آموزش و پرورش در دوره ابتدایی است.

وی با بیان این که معلمان مهمترین عنصر فرآیند یاددهی- یادگیری و معمار اصلی نظام آموزشی هستند، افزود: با سرعتی که جهان در حال دگرگونی و تغییر است معلمان نیز مانند دیگر گروه های حرفه ای باید با مطالعه مستمر و استفاده از تجارب معلمان موفق دانش خود را ارتقا دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار