عاملان تیراندازی به آتش نشانان پایتخت دستگیر شدند

تهران (پانا) - سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عاملان تیراندازی به آتش نشانان در شب چهارشنبه سوری خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۷۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
عاملان تیراندازی به آتش نشانان پایتخت دستگیر شدند

به گزارش پلیس تهران بزرگ، سرهنگ فرزاد تاجره اظهار کرد: ساعت 22:20 شب گذشته به ماموران کلانتری 190 مجیدیه اعلام که 2 نفر آتش نشان در ایستگاه آتش نشانی شماره 23 واقع در خیابان استاد حسن بنا میدان سرباز از ناحیه پا و کمر مورد اصابت ساچمه قرار گرفتند.

وی ادامه داد: رئیس کلانتری به همراه تیم عملیات کلانتری سریعا در محل حاضر شد که آثار جراحات بر روی بدن 2 آتش نشان مشهود بود.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری خاطر نشان کرد: حین بررسی های میدانی ماموران متوجه مردی 50 ساله شدند که از طبقه دوم ساختمان روبروی آتش نشانی به صورت مشکوکی نظاره گر ماجرا بود.

وی ادامه داد: متعاقبا ماموران این مرد را به پایین ساختمان فراخواندند و پس از چند پرسش، علائم نگرانی در او مشاهده کردند، دقایقی بعد بیان داشت به همراه همسایه واحد کناری خود با اسلحه دولول ساچمه زنی به جلوی ساختمان آمدیم و اول خودم 2 تیر هوایی زدم و بعد از من مرد همسایه 44 ساله اسلحه را گرفت و 2 تیر مستقیم شلیک کرد که ناگهان ترسید و از محل حادثه با اسلحه متواری شد و نمی دانم به کجا رفت.

سرهنگ تاجره تصریح کرد: با اخذ دستور مقام قضائی ماموران به منزل نفر متواری وارد و در بررسی از منزل یک قبضه اسلحه بادی و یک قمه کشف و چهار پوکه از نوع ساچمه ای نیز در جلوی ساختمان یافت شد.

وی افزود: با مجموعه اقدامات پلیسی محل اختفای متهم در شرق تهران شناسایی شد و سریعا ماموران به محل اعزام و همان شب موفق به دستگیری متهم شدند.

به گفته سرهنگ تاجره در نتیجه عملیات پلیس اسلحه مورد استفاده نیز در محل دستگیری کشف شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: متهمان در تحقیقات اولیه بیان داشتند قصد تیراندازی به ماموران آتش نشان را نداشتند و به خاطر امتحان کردن سلاح چند تیر زدند.

به گفته وی تحقیقات تکمیلی تحت نظارت مقام محترم قضایی تحت رسیدگی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار