مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

آموزش و پرورش استان با تمام ظرفیت در راه توسعه و پیشرفت حرکت می کند

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش استان با تمام ظرفیت خود در حال ایفای نقش می باشد و راه توسعه و پیشرفت را طی می کند.

کد مطلب: ۸۰۶۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش استان با تمام ظرفیت در راه توسعه و پیشرفت حرکت می کند

احمد ناصری در جمع معاونان و روسای ادارات اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به حضور گسترده فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری مراسم سالروز امور تربیتی، برگزاری اردوی راهیان نور و برنامه های سالروز تاسیس گزینش، عنوان کرد: کسب رتبه دوم کشوری در ارزیابی عملکرد ادارات کل و همچنین رتبه دوم در ارزیابی دستگاه های فرهنگی استان حاکی از فعالیت های روبه رشد آموزش و پرورش استان می باشد، که با تلاش بی شائبه همکاران در مناطق و نواحی و اداره کل میسر شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر شورای آموزش و پروروش استان تصریح کرد: جلسات پرباری با استاندار و روسای دانشگاه های اردبیل در جهت ارائه راهکارهای و روشهای مناسب برای تقویت کنکور در استان برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با عنوان اینکه همایش های مختلف روش های صحیح مطالعه برای دانش آموزان در مناطق و نواحی اجرا شده است، گفت: برگزاری چنین همایش هایی تاثیر زیادی در دانش آموزانی کنکوری دارد بطوریکه در سال گذشته 42 درصد از دانش آموزان استان جذب دانشگاه علوم پزشکی و محقق اردبیلی شدند.

به گفته ناصری برگزاری نمایشگاه های جشنواره جابربن حیان در مناطق ونواحی باعث پرورش استعدادها و خلاقیت دانش آموزان شده و در واقع در راستای طرح شهاب صورت می گیرد.

وی ادامه داد: المپیادهای درون مدرسه ای تحرک خوبی در مدارس ایجاد و نیز فضای مشارکت دانش آموزان در مدارس را تقویت کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان به اجرای طرح نماد و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد و اظهار داشت: همکاری های خوبی با سازمان های متولی انجام شده است و برای حصول به نتایج مثبت این طرح باید عملیاتی شود.

ناصری درپایان ضمن تشکر و قدردانی از اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گفت: با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان 20 پروژه آموزشی و رفاهی در ایام دهه فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار