نماینده مردم شهرستانهای مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی:

آموزش اساس توسعه و پیشرفت جوامع است

نماینده مردم شهرستانهای مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در جمع دانش آموزان خوابگاهی شهرمریوان گفت:آموزش اساس توسعه و پیشرفت جوامع است.

کد مطلب: ۶۷۴۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، منصور مرادی نماینده مردم شهرستانهای مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر آموزش و پرورش مریوان از خوابگاههای شبانه روزی پسرانه وحدت و حضرت فاطمه الزهرا(س) مریوان بازدید کرد.

در این بازدید که به منظور بررسی مسائل و مشکلات خوابگاههای شبانه روزی انجام شد، منصور مرادی در جمع دانش آموزان این دو خوابگاه طی سخنانی جداگانه به اهمیت علم و دانش اشاره کرد و گفت:آموزش اساس توسعه و پیشرفت جوامع است و آموزش و پرورش نقش مهمی در هموار کردن مسیر توسعه و پیشرفت بر عهده دارد.

وی از دانش آموزان خواست تا در کنار کسب علم و فراگیری دانش به اخلاق و مسائل اخلاقی اهمیت دهند تا در آیتده فردی مفید با تعهد و تخصص بتوانند به رفع مشکلات جامعه کمک کنند.

مرادی تصریح کرد:دوران تحصیلی بهترین فرصت برای دانش آموزان است و لازم است تا دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه،از این فرصت با پشتکار مناسب در جهت تقویت بنیه علمی و اخلاقی خود استفاده کنند.

منصور مرادی در ادامه اختصاص 110 میلیون ریال به خوابگاه پسرانه وحدت و30 میلیون ریال به خوابگاه حضرت فاطمه الزهرا(س) خبر داد و عنوان کرد:اعتبار اختصاصی خوابگاه وحدت طی دو مرحله و در مرحله اول 60 میلیون ریال و در مرحله بعدی 50 میلیون ریال تأمین می شود.

بهمن عرفانی مدیر آموزش و پرورش مریوان هم در این بازدید گزارشی از آخرین وضعیت خوابگاههای شبانه روزی شهرستان ارائه داد و بر لزوم توجه بیش از پیش به مراکز خوابگاهی از جمله افزایش کمک سرانه غذایی تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد:با نوجه به حضور نماینده مردم شهرستانهای مریوان و سروآباد در کمسیون اقتصادی مجلس می تواند با همفکری سایر نمایندگان به رفع مسائل و مشکلات مدارس شبانه روزی کمک کند.

عرفانی نقش مدارس شبانه روزی را در جذب و کاهش تارکین تحصیل بویژه در میان دختران روستایی را مهم عنوان کرد.

همچنین ماموستا ملا احمد ادوایی از فرهنگیان پیشکسوت آموزش و پرورش مریوان هم طی سخنانی توصیه های لازم را جهت موفقیت دانش آموزان در تحصیل ارائه داد و گفت:تصمیم،تحصیل و تذهیب عوامل و نکات کلیدی موفقیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار