مسئول بسیج فرهنگیان گلستان

برپایی 25 غرفه ابتکارات اقتصاد مقاومتی فرهنگیان و دانش آموزان

طرح ها و ابتکارات فرهنگیان و دانش آموزان گلستانی در 25 غرفه برای عموم به نمایش در آمد.

کد مطلب: ۸۰۲۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برپایی 25 غرفه ابتکارات اقتصاد مقاومتی فرهنگیان و دانش آموزان

به گزارش پانا از استان گلستان، " امیر ناظری" در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه اقتصادمقاومتی تولید و اشتغال فرهنگیان استان گلستان که در دانشکده مائده برگزارشد، اظهار کرد: این نمایشگاه ماحصل یک یک سال فعالیت و ایده پردازی شورای قشر بسیج فرهنگیان است که در سطح استان به 25 رشته رسیدیم .

وی افزود: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و شناسایی ظرفیت ها در آموزش و پرورش و دانشگاه ها از هشتم تا 10 اسفند ماه در دانشکده مائده گرگان دایر است. .

مسئول بسیج فرهنگیان گلستان تصریح کرد: در این نمایشگاه 25 غرفه با همکاری 10 شهرستان برتر متشکل از 12 هنرستان و 6 دانشگاه دایر شد .

ناظری بیان کرد: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه قابل فروش است.

وی تاکید کرد: قصد داریم در این نمایشگاه با برگزاری کارگاه های ایده پردازی به پرورش استعداد و حمایت ها از طرح های قابل بهره برداری و معرفی به سازمان ها و دانشگاه بپردازیم.

این مقام مسئول گفت: 2 سوم از آثار برای دانش آموزان و مابقی از سوی فرهنگیان ارائه شده است .

ناظری به تعدادی از محصولات و اختراعات این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: تبدیل یک فرقون به چمن زدن، محصولات موبایلی ، طب ستنی و مشاغل خانگی از جمله ابتکارات دانش آموزان و فرهنگیان استان است .

وی یادآورشد: به ایده و غرفه های برتردر این نمایشگاه هدایایی اهدا خواهد شد.

مسئول بسیج فرهنگیان گلستان با انتقاد از عدم حمایت مسئولان استانی از نخبگان، بیان کرد: طرح یک دانش آموز گلستانی با عنوان "آسفالت ایمن" پس از دوندگی بسیار به مسابقات جهانی راه پیدا می کند و مقام سوم را بدست می آورد اما با وجود نیاز کشور به این نوع طرح ها از سوی مسئولان حمایت نشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار